Friday 27 July 2012

Sneaker Wedges

Superge s polno peto niso novost, ampak dobiti jih po ugodni ceni in pri nas, je drugo vprašanje.

Že v prvi polovici leta smo v njih videli lepo število znanih obrazov. Sama najprej, niti nisem opazila, da imajo superge peto in šele ob prebiranju tračev, kjer ti na strani (ko greš z miško na sliko), ponudijo ta ali podoben artikel, videla za kaj gre. In se mi je zdela takoj zdelo všečna zadeva. Športno, podaljša noge in super se da skombinirat z uličnim stilom.

Superge s peto smo videli na primer na...

Mirandi Kerr, Anne Hathaway in Joan Smalls.


Alessandri Ambrosio, Anabeli Belikova in Rosie Huntington.



Največkrat nošene superge s peto na zvezdnicah so od Isabel Marant. Cene? Trenutno so ravno iz 890$, znižane na 365,66$. Brez heca.




Marc Jacobs ima tudi svoje. Cena? 274.87€ ali 320.00$.


Najdejo se seveda tudi pri drugih znamkah, recimo: Ash, Topshop, Giuseppe Zanotti.

Cene se abnormalne in 'navadni smrtniki' si jih pač ne moremo privoščiti. No trgovina Princess dokaj skrbi, da so trendi, kar se da hitro v prodaji, čeprav obutev ni ne vem kake kakovosti. Ampak zakaj bi sploh dala več kot 50€ za čevlje, ki so pač trend? Skratka, v omenjeni trgovini stanejo 30€.



Vzela sem črne, čeprav so mi tudi modre in zelene odbite. Zeleni so mi bili malo preveč off in izziv za kombiniranje, medtem ko imam točno tako modro barvo že na enih športnih copatih. In welcome back črna.  Kako sem bila vesela ko sem jih zagledala. Uf uf! Končno moji!


No, zadnjih nekaj sezon/let praktično nisem nosila superg (z izjemo športnih copatov za tek in All Stark), letos pa me je spet prijelo, da več nosim teniske. Udobne so, to sezono je bilo kar nekaj izbire, veliko barev in sprejemljive cene. Se pa z nošenjem očitno ne strinja naš pes, ki je pred nekaj tedni, poskrbel za preobrazbo rdečih nizkih športnih copat. Ne vem, a je bil to protest, da jih naj raje ne nosim, da jih bi raje zgrizel on ali kaj? ;)


No comments:

Post a Comment