Monday 29 October 2012

Last week favorite looks (october 22-28)

Sicer še nisem čisto prepričana, da bom dohajala tole, ampak poskusit ni greh! Vsak ponedeljek bom objavila outfite/looke, ki so mi bili v preteklem tednu najbolj všeč. Če bom pa o sami prireditvi že pisala, kot na primer včeraj o LACMA Art & Film Gala 2012, jih ne bom podvajala.

Super kjut je bila Victoria Justice, teli štirje outfiti pa so mi najbolj padli v oči. 
- Prvi look je nosila za obisk na oddajo Jimmy Fallona. Dobro mi je skombinirala in več mi je kot celota.
- Potem v rumenem Versaciju (in tudi čevljih) na premieri filma Fun Size v Los Angelesu. Všeč mi je odstopanje obleke na eni strani, všeč so mi rdeče ustnice in nohti.
- Tretji look je izbrala za intervju na oddaji Extra. Lepa obleka (čeprav malo kratka), pa všeč so mi masivnejši čevlji k obleki.
- Desno look na dogodku Dream Halloween, ki se je odvijal čez vikend in je nastopila kot glasbena gostja.


Na raznih dogodkih so mi v oči stopile še...
Amy Adams v obleki Oscar de la Renta na Hollywood Film Awards Gala. Obleka ni preoprijeta, ne preohlapna, prosojni del popestri pa frizurca je prfekta za ta look.
Leighton Meester mi je super všeč v obleki Mary Katrantzou in čevljih Louboutin na zabavi revije Flaunt. Tale njena frizurca je dobra, všeč mi je da je vrat in ramena pustila gola.
Nadine Velazquez na premieri filma Flight v LA-ju. Simpl in podobno kot Amy, ampak lajkam.
Kristen Stewart v Tokyju, kjer promovira Breaking Dawn - Part 2. Nosi Louis Vuittona, ki se mi zdi genau zanjo. Kar fajn tudi čevelci Briana Atwooda pa tale njena griva mi je zakon.


Damici (no Angelčka) v beli na zabavi Dance4life. 
Krasna mi je Doutzen Kroes v belih hlačah, živalski majčki in belim blazerjem. Look je popestrila s pasom in zapestnicami. 
Zraven v beli obleki Erin Heatherton. Menjala bi ji čevlje.

Desno Carly Chaikin na premieri filma Fun Size v LA-ju. Super všeč mi je vzorec in kako je spodnji del različen od zgornjega. 



Od street zadev mi je v oči najbolj padla Gwyneth Paltrow. Všeč mi je majica za hlačami, zapestnice in verižica pa šuhi in torba pa seveda blazerček, ki look naredi na pol eleganten.



Vzamem še Amber HeardRosie Huntington-Whiteley (obe slikani v LA-ju) in Penelope Cruz (na letališču v Parizu). Amber mi je še najmanj všeč od vseh, ampak zaradi majice za pasom in verižice rečem ok. Rosie mi je super všeč, ker zaradi čevelcev Aperlai street looku nekaj doda (plus, dopade se mi kombinacija s hlačami), medtem ko sta mi na Penelope všeč predvsem plašč in supergi s podplatom.


No comments:

Post a Comment