Monday 14 January 2013

Golden Globes 2013 - The Show highlights

Letošnje Golden Globes nagrade so bile prav super. Kar se mene tiče veliko bolj všečne kot Oskarji. Glavni razlog je brez dvoma sproščenost in celoten ambient pa seveda tudi to, da je kipca domov odneslo veliko mojih favoritov.

Tina Fey in Amy Poehler sta vodili prireditev in bili prav faci. Sproščeni, fajn fore. Dejansko mi je bilo ok tudi to, da se nista stokrat preoblekli. Tina je na začetku nosila temno zeleno bleščečo obleko, Amy pa rdečo z globokim V izrezom.



Pa obe v črnini.



Najljubši zahvalni govor mi je bil od Jennifer Lawrence in Anne Hathaway, najbolj ganljiv pa brez dvoma od Jodie Foster (je ob tem po dvorani kar nekaj zvezdic potočilo kako solzico). Meni se je zdel najprej malo siten govor, potem pa se sprevrže v res lep zaključek.





Všeč mi je bilo, da je film Argo poleg Johna Goodman predstavil 'pravi' Tony Mendez, film Lincoln pa bivši predsednik ZDA Bill Clinton.



Vedno lepo je videti Jeremyja Ironsa (predstavil je film Salmon Fishing in the Yemen) in Roberta Downey Jr. (ki je kipca podelil Jodie).



Zelo kulsko je bilo videti Sylvester Stallona in Arnolda Schwarzeneggerja podeliti Globus za najboljši tujejezični film.



Facona sta bila tudi podeljevalca Kristen Wiig in Will Ferrell.


In stvari, ki ostajajo prav vsako leto iste? Podeljevalci ne vedo kam se postavit ko govori zmagovalec, potem skupaj vedno zaidejo iz smeri ko je treba z odra, stalnica pa so tudi predolgi govori, ki jih prekine glasba.

No comments:

Post a Comment