Tuesday 22 January 2013

Recenzija filma - Les Misérables (2012)

Les Misérables (2012) / muzikal, drama, romanca

Režija: Tom Hooper
Scenarij: Claude-Michel Schönberg in Alain Boublil
Igrajo: Hugh Jackman, Anne Hathaway, Russell Crowe, Amanda Seyfried, Eddie Redmayne, Samantha Barks, Sacha Baron Cohen, Helena Bonham Carter, Aaron Tveit, Isabelle Allen
Trailer: klik.

Film posnet po romanu Victorja Hugoja. Ampak ne gre za običajni film, kot je bil to recimo iz leta 1998, ampak muzikal. In tudi ta je prav poseben, razlog pa je da so igralci vse odpeli v živo na snemanjih (ponavadi igralci posanemjo pesmi v studiu in potem samo navidezno pojejo), da bi se lahko bolj vživeli pa so imeli v ušesih slušalke, kjer je igrala glasba.

Film se vrti okrog Jean Valjeana (Hugh Jackman), ki je odslužil kazen pod inšpektorjem Javertom (Russell Crowe), spozna delavko in prostitutko Fantine (Anne Hathaway) in ji obljubi, da bo našel in poskrbel za njeno mlado hčer Cosette (Isabelle Allen). Najde ju pri paru Thénardier (Sacha Baron Cohen in Helena Bonham Carter), ki jima gre le za zaslužek, ves čas pa je Jeanu za petami tudi Javert. Kasneje se najstniška Cosette (Amanda Seyfried) zaljubi v revolucionarja Mariusa (Eddie Redmayne), a fant je všeč tudi Éponine (Samantha Barks).

Zahteven film za snemanje in za gledanje. Se mi zdi, da se je treba res psihično pripravit, da bo dobre dve uri in pol trajal film, plus gre za zgodbo povedano preko petja. Hooper se je brez dvoma odločil za zanimiv pristop snemanja, ampak mogoče malo preobsežen zalogaj. Ker je tako obsežno in dolgo dogajanje, se mi zdi, da bi se me film bolj dotaknil, če bi se osredotočil le na nekatere like, dogodke, elemente, tako pa je precej epske razsežnosti. Ni me prepričal, ni pa me pustil hladne. Nekateri deli so mi top, nekateri pa čisto nepotrebni. Veliko prahu je dvigalo tudi to petje v filmu in kdo je bil dober in kdo ne. Meni se nihče ni zdel slab, priznam pa da Russell Crow 'seka ven' s svojim vokalom. Mi je super kot igralec, paše mu ta vloga, ampak ko začne peti te vrže iz filma, dokler se ne navadiš nanj. Hugh in Anne sta medtem fantastična v svojih vlogah (oba sta svoje pevske talente dokazala že v preteklosti), tako da se že zaradi tega splača pogledati film. 4/5


No comments:

Post a Comment