Wednesday 18 April 2012

Coachella Music Festival 2012 in fashion

3-dnevni glasbeni festival Coachella v Kaliforniji, vsako leto privablja številne znane osebe in tudi letos ni bilo nič drugače. Kar se tiče mode prevladuje boho-indie-hipi style, lahkotne obleke in kar lepo število pokrival.

Meni sta v oči najbolj padli obleki Nine Dobrev, ki se je festivala udeležila s fantom Ian Somerhalderjem. Všeč sta mi živi barvi, a enostaven kroj, lahkotnost in njuna dolžina.



Potem še en lušten parček, Diane Kruger in Joshua Jackson, ki sta se odločila za črte, družila pa sta se tudi z zgornjim parčkom, Nino in Ianom (vsi štirje na sliki desno).



Zelo všečna mi je bila tu Kate Bosworth, ki je na dveh lookih spretno skombinirala pas. Poleg pa fant Michael Polish.



Simpatične kombinacije smo videli tudi na simpatični Emmi Roberts.



Duška si je verjetno dala Vanessa Hudgens, ki je tudi v času ne festivala, zadnje čase res veliko v boho indie stilu.



Fergie v dveh lookih, potem Kesha in Mischa Barton. Fergie je imela pri looku z obleko, na glavi še klobuk, ampak je bila prav preveč 'pehtasta', takole brez pa čisto ok. Ji bi pa takoj sunla šuhe na levi. Kesha s temi stegni pač ni za v hotkice, Mischa kežual.



3x Katy Perry in desno Michelle Trachtenberg. Čudno se bo slišalo, ampak ta frizura in barva od Katy mi je všeč kot že dolgo ne (itak skos spreminja frizure), nad tem kar nosi pa nisem navdušena. Michelle ok.



Za konec še overall meni najbolj obupna Emma Watson, ki me je strašila s potiskom in klobukom. Pa saj, tudi to ne bi bilo tako slabo, če je ne bi potem videla še s skeri belim šalom (?) + rdečo šminko, potem pa še z jakno 'odrtega bivola'. Ne zgodi se dostikrat, ampak ja, tu je bila še Paris Hilton (na desni) boljša.

No comments:

Post a Comment