Friday 20 April 2012

Or Ca and 100% Pure Natural Mascara

V maskarah je biznis. Na tržišču jih je malo morje, ampak kaj, ko je res težko najti tisto pravo. Tako, ki ne bo zlepila trepalnic, ne bo delala grudic, trepalnice po/ob uporabi ne bodo izpadale, pa da je vseeno cenovno ugodna... Vse obljubljajo čudeže, ampak potem teh efektov ni. Mene močno jezi tudi to, da je še veliko število maskar brez folice čez embalažo, tako da veš, da še ni bila odprta. In potem niti ni čudno, da se tako hitro strdijo, ko pa je večina že bila odprtih neznano kdaj. Zadnje mesece sem sama kar opustila uporabo maskare oz. jo uporabljam le priložnostno... prav ne da se mi jih več iskat in probavat ter metat denar stran. No pa sem se odločiila, da si bo kupila eno dražjo in naravno pa da vidimo, če je res tak fina kot pravijo komentarji...

Na strani Or Ca (klik), kjer imajo naravno in organsko kozmetiko sem si naročila maskaro od 100% Pure, odtenek črnega čaja.

Kaj obljublja?
100% Pure naravna Maskara za podaljševanje trepalnic, odtenek črn čaj
Naravna maskara, ki podaljšuje, ločuje in neguje trepalnice, za piko na i pa jim doda še sijaj. Vsebuje pigmente črnega čaja, pro vitamin B5, vitamin E, ter proteine ovsa in pšenice, ki ohranjajo trepalnice zdrave. Nežna, naravna formula je primerna za vse uporabnice, tudi za občutljive in uporabnice kontaktnih leč. Cena - 21€

Kar se tiče samega naročila, sem bila kar razočarana. Preko spleta oddam naročilo za maskaro in na mail prejmem, da mi sporočijo, ko bo maskara ready in jo potem moram prevzeti v treh dneh (sem označila, da jo osebno prevzamem). Super! In dan ali dva po naročilu doma pozvoni GLS, da ima kozmetiko zame. Mene ni bilo doma in na srečo tudi mami ni založila denarja, tako da vsa zmedena kličem v podjetje, če so se zmotili. Preverijo in res, namesto osebni prevzem, so označili GLS. Se mi opravičijo in rečejo naj paket kar zavrnem. Ok. Pa vprašam še, če dobim na mail obvestilo kdaj bo maskara pripravljena, a mi odgovorijo, da jo lahko prevzamem kadarkoli želim. Huuum? Mislim vse lepo in prav, ampak, če se oni ne bi zmotili in jst ne bi vprašala, bi pač nevedno še nparej čakala na potrdilo o temu, da jo lahko pridem iskat... a tega potrdila, kot kaže, sploh ne bi bilo. Ker, ko oddaš naročilo dobiš status - čaka na odobritev in ne prevzemite kadar želite. Tole bi lahko imeli veliko boljše urejeno.

Skratka, prodajalna Or Ca se nahaja na ulici Komenskega 44 v Ljubljani.


Da se vrnem nazaj na maskaro in vas seznanim še s sestavinami: Organic Green Tea, Vitamin E (a-tocopherol), Honey Beeswax, vsebuje nekaj ali vse od sledečih pigmentov: Blackberry, Blueberry, Black Tea, Grape Skin, Pomegranate, Acai Berry, Boysenberry, Blackcurrant and Raspberry, Oat Protein, Wheat Protein, Provitamin B5, Seaweed Powder, Coconut Stearic acid, Mica (for shimmer in the Blackberry and Blueberry), Cocoa Butter, Pearl Powder, Rice Powder, Cacao Powder and Powdered Coffee Beans, Lavender Honey, Extracts of Oregano, Thyme, Rosemary, Lavender in Golden Sea.

Naravna maskara 100% Pure za podaljševanje trepalnic, odtenek črn čaj, izgleda takole (juhu, tudi v folici je!)... o temu kako bom z njo zadovolna pa v prihodnosti...

No comments:

Post a Comment