Monday 16 April 2012

IIHF Ice Hockey WC 2012: SLO - GRB

Včeraj se je začelo Svetovno prvenstvo v hokeju na ledu, ki je letos v Sloveniji, prvič v Stožicah. Slovenska reprezentanca je prvo tekmo odigrala z Veliko Britanijo in jo premagal s 3 proti 2! Strelci za Slovenijo: Jeglič, David Rodman in za odločilni zadetek Tomaža Razingarja!

Na hokeju že dolgo nisem bila, vedno 'jokcam', ko zamudim kake dobre tekme, zato sem tokrat rekla, da se mi ne sme izmuzniti. Videla sem že boljše in že slabše tekme, bistvena tokrat pa je bila le zmaga! In to smo dočakali! No Raza, no party :)
Čeprav imam dres že kar nekaj let, je šele včeraj dočakal prvo tekmo... Ready for game! :)


Pred začetkom...


In igra...


Cene vstopnic so oz. se gibajo od 8 pa do 20€, sama sem vzela karte za 15€, sedeža pa imela 'na kocih'. Mogoče ne zgleda, ampak razgled je bil precej dobr, je pa res, da je bilo tudi veliko sreče, saj so bili sedeži ravno na tej strani, kjer so naši zadevali in ne na onem drugem golu. Tako da je bilo super za videti, tale mreža pa tudi ni tako moteča.




Polne tribune... Stožice so res zgrajene tako, da niti nimaš občutka, da je toliko ljudi, razporeditev je super, hitro prideš in oddideš, do sedežev ni težko, dvorana res diha, po drugi strani pa ravno zaradi natlačenosti (še) ni takega občutka kot v Tivoliju.



Konec in zmagaaaaa!



Pozdrav navijačem...


Ob odhodu sem ujela še maskoto, ki se je tudi prijazno slikala z mano in mi zapozirala :)



Še pogled na tekstil, ki ga prodajajo.



In pa moj dres, ki je končno dočakal 'krst'.



Bodo morali pa fantje pokazati boljšo igro na naslednjih tekmah za zmage, če mene vprašate. Kakork koli, spomin na prvo hokejsko tekmo v Stožicah, bo ostal lep...

No comments:

Post a Comment