Friday 11 January 2013

Fashion on People's Choice Awards 2013, part I

Prvi del oblek na People's Choice Awards 2013.

Začenjam z dobitnicami, ki jih ni bilo moč ujeti na rdeči preprogi. Jennifer Aniston v usnjeni obleki Diorja, Emma Watson v Petru Pilottu, Jennifer Lawrence in Katy Perry pa sta nosili Valentina. Zanimiva mi je obleka od Emme, všeč, ampak prekratka.



Krasni sta mi bili Julianne Hough v Tony Ward Couture in Sandra Bullock v Veri Wang. Tale galaxy oblekica mi je res čudovita, pri Sandri pa mi je kul to, da se je odločila za bolj vpadljive čeveljce.



Taylor Swift je presenetila v enostavni dolgi beli obleki Ralpha Laurena. Tokrat ni kazala nog, niti ni bila v bleščicah. Jej! Krasna mi je tudi njena frizura, medtem ko imam nad make upom mešane vtise, čeprav je lep.



Obleke do tal + svetleče. Naomi Watts v Alexandru McQueenu, Rumer Willis v Alice + Olivia in Ashley Rickards v oblekici Aidana Mattoxa. Vzamem Rumer, ki jo tele poševne črte lepo optično 'podaljšajo'.



Lea Michele. Anti mi je ona, anti mi je roza, ampak dejansko mi sploh ni bila napačna v obleki Elie Saaba.



Črno-beli sta bili Olivia Munn v Carolini Herrera in Regina King v Badgley Mischka. Všeč mi je od Olivie zgornji del in hrbet, medtem ko se mi kroj od pasu dol vse pokvari in jo zlahka uvrstim med kikse večera. Regina solidna, naj pa omenim še da ima prima postavo pri skoraj 42-tih.



Videli smo tudi pajaca. Svetlečega v črni in V dekoltejem je nosila Katie CassidyMorena Baccarin pa belega od Donne Karan. Katie mi je imela obupen make up ali pa je bila zadeta, pajac se mi ne zdi tako slab. Medtem mi je bilo prav grozno videti Moreno, ker je taka lepotička, potem ga pa takole pihne. No ja, kdor ne poskusi nič novega ga pač ne more.



Rumene mi tokrat niso bile všeč. Gorčična Melissa Rauch v Junko Yoshioka, potem flurestenčno rumena Chloe Grace Moretz v Simone Rocha ter bleda barva na Brittany Snow v obleki Marie Lucia Hohan.



Heidi Klum v črni obleki Julien Macdonald z razpokicami ter desno Erinn Hayes. Nad obleko Heidi nisem bila navdušena po slikah, ampak me je v video formatu prepričala. Erinn mi je pa mala katastrofa. Tele resice so obupne.



Gola ramena. Jillian Rose Reed v obleki Aidana Mattoxa in Shay Mitchell v Armaniju. Od Jillian obleka v prsih zgleda pretesno. Shay me ni navdušila, ampak tudi napačna ni.



Za konec prvega dela pa še nekaj moških. Uuuuf uf kombinacija na levi - Ian Somerhalder ter Matt Bomer! Potem pa še v karakterju zmagovalec Robert Downey Jr. in malo bolj zadržan Nathan Fillion (btw kul kravata).


No comments:

Post a Comment