Wednesday 30 January 2013

SAG Awards 2013 Close-ups (1/2)

Po pregledu oblek (prvi in drugi del), še nekaj detajlov (frizur, make upov, čevljev, torbic, nakita in nohtov) na nagradah SAG 2013.

V prvem delu spuščeni lasje, v drugem pa speti.

Začenjam s kratkolasko Anne Hathaway, ki je nosila čeveljce Jimmyja Chooja, nakit Kwiat in torbico Eddie Parker. Anne se je odločila poudarit ustnice, meni pa so brez dvoma, najbolj v oči stopili njeni nohti. Like!



Še dve dami s krajšimi lasmi. Marion Cotillard je nosila nakit Chopard in torbico Louboutin, Julia Stiles (na desni) pa nakit Le Vian. Najbolj všeč make up mi je imela prav Marion (krasno ji poudari oči) in stranska prečka. Le-to je nosila tudi Julia, medtem ko nad njenimi poudarjenimi ustnicami nisem bila navdušena (odtenek šminke mi ne sede).



Elisabeth Moss je nosila torbico Jimmyja Chooja, nakit Forevermark ter Louboutin čevlje (spodaj levo). Desna zgornja polovica pripada Jane Lynch ter njeni zlati zapestnici in torbici. Na spodnjih treh slikah pa Michelle Dockery (torbica Bulgari). Glede na to, da se je Michelle odločila poudarit ustnice s temno rdečo šminko bi lahko malo manj zatemnila oči.



Zgornji del si delita Jessica Chastain (levo) in Julianne Moore. Jessica je nosila diamantno ogrlico iz kolekcije Water by Harry Winston, Julianne pa je look popestrila z nakitom Van Cleef & Arpels.

Spodnji del je namenjen Nicole Kidman, ki je nosila nakit Freda Leightona ter krasne čevelce Manolo Blahnik. Jessica in Julianne sta se odločili za stranski prečki, rahlo zavite lasje pri konicah ter minimalni make up. Nicole je imela medtem prečko na sredini, zravnane lasje ter malo bolj poudarjene oči.



Amanda Seyfried je bila prav tako s spuščenimi lasmi, stransko prečo in poudarjenimi očmi. Je pa bila ena redkih, ki je nosila dolgo verižico Lorraine Schwartz. Simpli in lušna!



Naomi Watts s torbico Salvatorja Ferragama in Jennifer Garner z zlatim nakitom Davida Webba. Omenila sem že, da mi je bila zelo všeč izbira šminke pri Naomi. Glede na to da je precej bleda in da je bila njena obleka v umirjeni barvi, ustnice res popestrijo celoten look. Tudi všečna stranska prečka in kodri. Jennifer me na drugi strani ni prepričala s sredinsko prečko in kodri. Všeč mi je, da z make upom ni pretiravala, ampak videli smo jo že v precej boljših izvedbah.



Nazaj na stranske prečke. Helen Hunt s torbico Swarovski in nakitom Neila Lana, desno zgoraj Kiernan Shipka z nakitom Forevermark ter čeveljci Oscar de la Renta. Tudi pri njima mi je super, da nista pretiravale z ličili.

Spodaj levo Jennifer Lawrence (nakit Chopard), desno pa Tina Fey (nakit Freda Leightona). Jennifer mi je imela za k obleki krasno šminko, ampak bi mi bilo še bolj všeč, če bi malo manj poudarila oči.



Sofia Vergara (leva polovica) je nosila čeveljce Charlotte Olympie in nakit Neila Lana. Zgoraj desno Amy Poehler s torbico Judith Leiber, ki mi je bila precej off. Spodaj pa še dve krajši, skodrani frizuri: Alexis Bledel (nakit House of Lavande) ter Jenna Elfman. Sofia bi mi bila bolj všeč s stransko prečo, so mi pa zanimivi čeveljci in njeni rdeči prsti na nogah.



Rose Byrne s torbico Jimmyja Chooja in nakitom Van Cleef. Teli močni kodri mi niso pri srcu pa tudi nad make upom nisem bila navdušena.



Kaley Cuoco (zgornja polovica) s torbico Judith Leiber ter nakitom Martina Katza. Ponovno mi je grozna (sem že na Globusih pisala o temu). Tale fru fru se mi sploh ne zdi za njeno obliko glave. So mi pa všeč njeni srčkasti nohti.

Na spodajem delu, še en fru fru, Lea Michele (nakit Jennifer Meyer), desna slika pa od Nancy O'Dell. Pri Lei me motijo tudi tisti barvaste blond konice, ki bi jih lahko pri taki dolžini že odstrigla. Prav tako mi ni všeč prelivanje na Nancy, kjer sredinska preča pramena naredi še bolj opazna.



Še najbolj všečna sredinska preča mi je bila od Ariel Winter (zgornji del). Nosila je luštno torbico Swarovski, nakit pa Graziela and Jamie Wolf.

Spodaj levo Carmen Electra, desno pa Kate Flannery. Carmen mi je imela brez dvoma strašljive nohte, a kul prstan.


No comments:

Post a Comment