Thursday 17 January 2013

Golden Globes 2013 after party, part I

In še moda na afterpartyju Golden Globes 2013, v dveh delih.

Večina zvezdnic je ostala v istih oblekah, nekaj pa se jih je preobleklo.
Med temi sta bili Jennifer Lopez v Zuhair Murad in Jessica Alba v Louisu Vuittonu. Vesela sem da je Jess menjala šminko, tudi kockasta črno-bela obleka mi je kul, ampak tale fotka na desni je skeri (vprašanje ali je zretuširana?). Se mi pa že na sredinski zdi bolj bela v obraz kot v vrat in roke.



Menjavo so naredile tudi Julianne Hough v Jenny Packham, Kelly Osbourne in Sarah Hyland. Nobena mi ni po godu, ampak Julianne je še vedno krasna 'v glavo'.



Foxy lady Miranda Kerr z možem Orlandom Bloomom. Miranda nosi obleko Zuhairja Murada in torbico Salvatorja Ferragama, Orlando pa v Burberryju.



Emma Roberts in Nina Dobrev. Emma nosi obleko Marie Lucia Hohan, torbico Lemarsce in petke Louboutin, Nina pa v Oscar de la Renti. Kot veste sem rahlo alergična na obleke te dolžine.



Modri. Žena Roberta Downey Jr., Susan Downey na levi ter Berenice Marlohe dramatična v Monique Lhuillier.



Noge. Lepotička Shay Mitchell v obleki Valentina Yudashkin, Odette Annable v Rachel Royju, pa potem v belem še Perrey Reeves in Margarita Levieva v modri.



Temne. Victoria Justice v oblekici Ellery, Shenae Grimes v kratko-dolgi kreaciji ter simpatična Troian Bellisario v Nhanu Khanhu.



Turkizno obleko je nosila Eva la Rue, belo s svetlečimi elementi Freida Pinto v Antoniu Berardiju ter desno Anna Camp.



Svetleče. Brittany Snow v Davidu Meisterju (všeč mi je kombinacija barve obleke in šminke), potem Rachel Zoe (wtf make up ali je tako zagorela!?!), pa potem zlata Jamie Chung in desno še Julie Benz.



Za konec prvega dela še gola ramena na Danai Gurira in zlati Elishi Cuthbert. Desno pa v črni kreaciji Jenny Packham Vanessa Hudgens. Fletna je + kul make up.


No comments:

Post a Comment