Tuesday 29 January 2013

Fashion on SAG Awards 2013 (1st part)

Prvi del mode na nagradah SAG 2013.

Tudi tokrat je bilo ogromno oblek, ki so razkrivale dekolte in ramena. Meni so te kroji resnično sitni, ker se mi zdi da je brez nakita ponavadi prepusto, z nakitom okrog vratu se zdi hitro preveč ali pa ne paše, prav tako so nekateri dekolteji pretirano stisnjeni in spet drugi precej prazni ali prepolni za tako obleko. Kar lepo število zvezdnic je bilo še v obleki z naramnicami ter z eno samo. Med bolj zaprtimi oblekami pa so prevladovale obleke brez rokavov.

Tri s spuščenimi lasmi in najbolj priljubljenim krojem večera. Helen Hunt v Romona Keveza, Jennifer Garner v Oscar de la Renti in Naomi Watts v Marchesi. Jen mi deluje nekam prazna, medtem ko je Naomi look dobro popestrila s šminko. Ogrlica na Helen mi je preveč in deluje mi utesnjeno.



Kerry Washington v Rodarte, Sarah Hyland v viola obleki Dolce&Gabbana ter Kelli Garner (ne niste edini, ki ste pomislili, da je to Courtney Love).



Krasni so bili odtenki modre. Jennifer Lawrence (levo) ter Marion Cotillard (desno) sta nosili Dior Haute Couture, na sredini pa Amanda Seyfried v Zacu Posenu. Vse tri so look popestrile tudi z verižico. Najbolj mi sede na Marion. Pa čeprav sem alergična na to dolžino obleke mi je bila v samem gibanju kar simpatična.



Zuleikha Robinson v Gustavu Cadile, potem Rocsi Diaz, ter še dve v modri: Carmen Electra in Melissa Rauch. Nobena mi ni prav nič pri srcu, moram pa omenit, da smo Melisso že videli v čisto podobnih oblekah, le da je enkrat nosila rdečo (klik), enkrat rumeno (klik) in enkrat zeleno (klik). Ja očitno ji je ta kroj res pri srcu.



Črna. Lauren Parsekian v kolekciji Theia‘s napovedano za pomlad 2013, Tina Fey v Oscar de la Renti in nasmejana Naya Rivera v Donni Karan Atelier. Všeč mi je da gre korzet pri Lauren malo navzgor, medtem se mi zdi od Tine dekolte prav siromašen (zaradi obleke, ne njenih dvojčic). Naya mi je všečna v zgornji del, ravno prav provokativen in izrezan del, ampak me potem zmoti spodnji, ribji del obleke.



Kaley Cuoco je bila strašna v Ramoni Kaveezi, Lea Michele podobno v roza obleki Valentina. Hladno me je pustila tudi Jessica Chastain v Alexanderu McQueenu.



Nazaj na črne. Morena Baccarin v obleki Basil Soda iz katere sta tu in tam pokukali tudi nogi. Le-teh pa ni skrivala Elisabeth Moss v Dolce & Gabanna. Dobra odločitev, glede na to, da je nižja.



Nekaj dekoltejev z rokavi pri strani. Jacki Weaver v Tadashi Shoji, potem Jennifer Westfeldt v Blumarine. V prav nič všečnem odtenku zelene Alfre Woodard ter Jessica Lange v temno modrem J. Mendelu.



Kot omenjeno je bilo kar nekaj tudi oblek z eno naramnico. Claire Danes v asimetričnem Givenchyju je eno ramo skrivala, potem pa Sofia Vergara v Donni Karan Atelier ter Gloria Reuben. Claire bi mi bila ob drugačni frizuri in make upu veliko bolj fajna.



Turkizni odtenki: Nancy O'Dell, Viola Davis v Monique Lhuillier in Kate Flannery v obleki Theia. Nad Nany kot vedno razočarana, medtem ko tega od Viole nisem pričakovala. Zna bolje. Obleka že lepa, a ne zanjo. Kate pač okej, brez presežkov.



Še malo več barve. Dvobarvna in lahkotna deluje Shaun Robinson v kreaciji Rani Zakhem, na sredini viola 'ribica' Teyonah Parris, ki se ji obleka zelo lepo prilega ter desno enostavna v rdeči Hilaria Thomas.



Za konec prvega dela še nekaj bolj zaprtih oblek. Največ je bilo, kot že zapisano, takih brez rokavov, do tistih z pa pridemo v drugem delu.
Zanimivi Michelle Dockery ter Julianna Margulies, ki sta nosili znamko Chado Ralph Rucci. Michelle mi je ponovno všeč, čeprav nisem ljubiteljica tega materiala. Tale prosojnost ob strani in na hrbtu mi je ravno prav, da ni dolgočasna.



Pas smo videli na Freidi Pinto v roza obleki Roland Mouret ter na Giuliani Rancic v modri kreaciji Max Azria Atelier. Desno medtem Maria Menounos v rdeči obleki. Ta material in kroj se mi zdi, da razkriva vse pomanjkljivosti in kakšne dodatne kilograme, tako da je kar pogumna Maria, da se je odločila za to obleko. Je pa obleka zelo odprta na hrbtni strani kot lahko vidite na manjši sliki.


No comments:

Post a Comment