Thursday 31 January 2013

SAG Awards 2013 Close-ups (2/2)

Drugi del detajlov na nagradah SAG 2013.

Speti lasje. V prvem delu ste že lahko videli tiste s spuščenimi lasmi (klik).

Jaimie Alexander: uhani Normana Silvermana, prstan Demarco in torbica Judith Leiber. Tudi make up krasno poudari oči. Všeč!



Potem štiri, ki so jim lasje padale na obraz Maria Menounos, Sarah Hyland (nakit Lorraine Schwartz), Melissa Rauch in Annie Parisse. Desni dve sta mi bolj posrečeni kot levi (kar se tiče frizure in samega make upa).



Claire Danes na zgornji polovici. Nosila je Givenchy čevlje, torbico ter nakit pa od Neila Lana. Med spetimi lasmi mi je bila med najmanj všečnimi. Kljub temu, da so speti deluje kar malo neurejeno. Claire se je odločila poudarit ustnice. Mogoče je malo pretemni odtenek, ampak slaba tudi ni.

Spodaj levo Jayma Mays, desno pa Nina Dobrev (tudi oni dve sta nosila nakit Neila Lana). Pri obema mi je všeč lahkotni make up, posebej Nina je super kjut.



Kelly Osbourne je imela poleg viola las, zanimivo tudi samo frizuro. Nosila je nakit Kimberly McDonald ter torbico Marchese, tudi ona (kot Kaley v prvem delu) pa je imela srčkaste nohte.



Morena Baccarin (leva polovica) in Kerry Washington (desna polovica). Morena nosi uhane Jacob & Co. ter čevlje Jimmyja Chooja, v laseh je imela sponko v obliki kuščarja. Kerry medtem nosi nakit Freda Leightona in torbico Judith Leiber. Morena bi lahko nanesla manj make upa okrog oči, saj je nosila tudi šminko, Kerry ok.



Levo zgoraj Julie Bowen (nakit Neila Lana), na sredini in desni sliki pa Rocsi Diaz. Obe sta imeli poudarjene oči.
Spodnja stran pripada Teyonah Parris, ki je imela za moje pojme preveč make upa, ampak najbolj zanimivi so mi njeni lasje.



Za visoko spete lasje sta se odločili Busy Philipps (na levi polovici) in January Jones (na desni polovici). Od January se mi ne zdi, da je izpadla najbolj posrečeno. Prav tako ne njena rdeča šminka. Kak odtenek temneje bi se mi zdel boljši. Medtem mi je odtenek Busyine šminke všeč, bi mi pa bila še boljša, če bi se znebila ogrlice. In ko smo pri temu, nosi nakit Irene Neuwirth in torbico Judith Leiber, January pa s krasnim nakitom Lorraine Schwartz.



Ellie Kemper. Minimalistični make up. Frizura mi je bolj všeč iz zadnje kot iz sprednje strani, nosi pa nakit Neila Lana.



Zadnje štiri. Clea DuVall (zgornja leva in sredinska slika) ter Morgan Saylor (spodnja leva in sredinska slika). Desno zgoraj še visoko speta figa Jessice Pare, spodaj pa Shaun Robinson. Clea mi ima všečen nakit, glede njene frizure pa sem ostala neodločena. Bi bila pa tako za spremembo Shaunine.



Če ste zamudili obleke na nagradah SAG - klik za prvi in klik za drugi del.

No comments:

Post a Comment