Thursday 10 January 2013

Essence LE Snow Jam purchase

Saj poznate tisto, ko nad nečim obupaš potem pa se začne dogajat, kar bi si želel prej? No, to se mi sedaj dogaja z Essence LE kolekcijami. Sem rekla, da jih ne mislim več lovit, ker me prav jezijo s tem, da lep čas ni nič, potem pa več kolekcij naenkrat zunaj + tako male robe dobijo v teh LE kolekcijah, da je res smešno. Ena prodajalna Müller dobi tiste 4-5 lakcev ene barve iz kolekcije. Saj razumem, da je LE, ampak vseeno.

Skratka že zadnjič sem naletela sem na polno stojalo LE Fantasia, za katero sem mislila, da je ne bom več videla.


Te dni pa na prav tako polno stojalo LE Snow Jam.


Videla sem tudi LE Vintage District, ampak je bila že bolj izropana.



Od kolekcije Snow Jam sem si vzela: 
- eyeshadow sorbet, 03 life is a freeride;
- lipbalm, 02 goofy-blue;
- lakci, 01 goofy-blue, 04 top of the ice-stream in 03 life is a freeride;
- krema za roke s karitejevim maslom in kokosovim oljem.

Zelo fletne so se mi zdele male pilice, ampak se potem nisem odločila za nakup.


Od preostalega iz Vintage District kolekcije me je mikal lakec na desni, a se mi je zdel odtenek preveč podoben zgornjemu 03 life is a freeride, tako da ga nisem vzela.


So mi pa vsi trije barvni odtenki, ki sem jih vzela zelo všeč, tako da bom kmalu naredila kakšno manikuro z novimi pridobitvami.

No comments:

Post a Comment