Monday 10 December 2012

About girls on VSFS 2012

Nekaj zanimivosti in mojih mnenj o dekletih na Victoria's Secret Fashion Showu 2012.

V backstagu se je pred začetkom na polno govorilo o Karlie Kloss z novo frizuro. Bo po dolgem dolgem času na pisti kratkolaska?



To se kot veste ni zgodilo. Pri VS pač furajo look dolgih las. Zadnja s kratkimi lasmi (paž frizuro) na pisti je bila leta 2008 Selita Ebanks. Kot sem že omenila, imajo vsa dekleta za revijo podaljške.



Veliko smolo je imela Lais Ribeiro. Nositi bi morala dva outfita pa si je poškodovala nogo in looka sta šle v druge roke. Levega je nosila Shanina Shaik (v segmentu Angels in Bloom), desnega pa Behati Prinsloo (v segmentu Dangerous Liaisons). Žalostno je, da niso nikjer omenili, kako to, da je letos ni na VSFS, ampak preseneča me pa tudi ne...


Nekatere stvari mi pri VS vedno bolj sumljive. Recimo... Chanel Iman je bila še lani Angelček, tri leta je hodila za VSFS, letos je bila še v reklamah, potem pa o njej ne duha ne sluha? Okej lani je bilo precej komentarjev, da hodila malo preveč 'veselo', tako da možno, da je to razlog, ampak vse se dogaja zelo potiho. Meni ni bila nikoli nekaj special, tako da je nisem pogrešala, pa vendar...


... to ni edina manekenka za katero smo se mnogi spraševali, kako da je ni več med 'izbranimi'. Ana Beatriz Barros, Rosie Huntington-Whiteley, Karolina Kurkova, Selita Ebanks (na sliki od leve proti desni) pa še bi lahko naštevala. Marisa Miller je bila na showih od 2007-2009 potem pa puf, ni je več. Ok, nekatere pač ne naredijo takega vtisa kot druge, ampak kakšno pojasnilo bi bilo skoraj fen do gledalcev. Za Gisele Bundchen in Heidi Klum se je govorilo in vedelo, da zaključujeta, za ostale pa...Vse skupaj precej potiho/skrivnostno/čudno. Oni bodo trdili, da so diskretni, meni pa pač ne gre v račun, če se so po eni strani tako prijazni in fer do deklet, kako potem pride do takih razhajanj? Predvidevam, da že takoj, ko podpišejo pogodbo, je del tega tudi to, da so tiho.



Pregled po segmentih ste torej že videli (01 Circus, 02 Dangerous Liaisons, 03 Calendar Girls, 04 Pink is Us, 05 Silver Screen Angels, 06 Angels in Bloom in zaključek), sledil bo tudi pregled po manekenkah.

Še na hitro katera dekleta sem pogrešala in katerih nisem...

Vesela sem, da ni bilo več Anje Rubik, ker mi je ekstremno presuha za VS znamko. Prav tako nisem pogrešala Shannan Click in Karmen Pedaru. Letos tudi ni bilo več Anne V.



Super vesela sem bila za vrnitev Isabeli Fontana, ki je lani ni bilo.



Kul in ob enem žalostno mi je, da je od stalnic šova (čeprav zadnja leta le z enim outfitom) ostala le Liu Wen, nikjer več pa ni bilo Julie Stegner (desno zgoraj) in Caroline Winberg (desno spodaj).



O teh, ki se zadnja leta vračajo z enimi outfitom sem najbolj pogrešala Flavio de Oliveira.


Namesto Magdalene Frackowiak, ki je lani ni bilo, bi veliko raje videla Maryno Linchuk, namesto Cameron Russell pa Emanuelo De Paula.

1 comment:

  1. Ja, tud meni je blo všeč, da letos ni bilo Anje Rubik..

    ReplyDelete