Sunday 4 December 2011

VSFS 2011: 2 times runway girls (part II)

Drugi del deklet, ki so za VSFS 2011 hodila 2x.

Segmenti : 1. Ballet   2. Superangels   3. Passion   4. Aquatic Angels   5. I put a spell on you   6. PINK

Toni Garrn (v segmetih 1 in 5)
19 let, Nemka, 180cm
Druga novinka, ki se je za moje pojme odrezala kot bi to počela že več let. Tud tak zgleda, da samo gledaš. In drugi outfit se mi je zdel tak, da se lahko zgubiš v njem, ampak ona je razturala. Vseeno mi je bila ljubša v prvem segmentu.



Joan Smalls (v segmentih 2 in 4)
23 let, rojena v Porto Ricu, 179cm, trenutno rangirana na 4.mestu na strani models.com
Super se mi je zdela tudi ona, hoja in različni pozi na koncu piste.



Sui He (v segmentih 1 in 4)
21 let, Kitajka, trenutno rangirana na 23.mestu na strani models.com
Simpatična, ampak njen konstantni nasmeh me je že rahlo plašil :)



Maryna Linchuk (v segmentih 3 in 4)
24 let, Belorusinja, 180cm, trenutno rangirana na 30.mestu na strani models.com
Ko je leta 2008 prvič hodila za VS, nisem bila navdušena, naslednje leto se mi je pa že dopadla. Bolj všeč mi je bila v segmentu Passion.



Shannan Click (v segmentih 2 in 6)
27 let, Američanka, 172cm
Ona mi je bila nasprotno kot Maryna, leta 2008 ko je prvič hodila za Pink ful fajna, potem pa malo manj. Se mi zdi da ima vedno isto foro in nekaj poplesuje na odru. Lahko da je njen signature, ampak sama sem ga že rehlo sita. Letos je pri Superangels celo spremenila pozo in je bila prav fajn, tako da mi je bila razumljivo bolj všeč kot za zadnji segment. Me je pa presenetilo, da ima že 27 let pa 'samo' 172cm.



Karmen Pedaru (v segmentih 2 in 5)
21 let, Estonka, 178cm, trenutno rangirana na 10.mestu na strani models.com
Enostavno ne morm verjet, da je tako mlada, ker mi zgleda vsaj 7 let starejše. Verjetno k temu pripomorejo tudi outfiti i guess? Letos prvič za VS, čisto ok je bila.

No comments:

Post a Comment