Sunday 23 December 2012

Essence LE collection preview for 2013

Zadnja, kar všečna kolekcija od Essence LE Fantasia, mi očitno ni bila namenjena, čeprav kot sem že v zadnji objavi o Essence zapisala (klik), se mi jih niti ne da več lovit, ker se stvari/barve ponavljajo; nekaj časa ni nič, potem pa vsak teden kolekcija, ki gre v hipu.


Skratka, dobila sem sivo-srebrno senčko 02 not ivory but ebony, ampak žal nobenega lakca. Najbolj sta me zanimala rdeče-viola 03 take a ride on pegasus in kožna 04 have you seen my unicorn?.



Essence pa seveda načtuje in napoveduje NOVE kolekcije za leto 2013. Če kaj ulovim ok, če ne pa ne. Tule so napovedane tri LE kolekcije in kateri artikli me zanimajo.

Kolekcija VINTAGE DISTRICT. Senčke, gela, laki, nadlak, šminki+gloss v enem, blush in dekorativna art kita za nohte.


Še najbolj me mika eyeliner gel 01 shopping @ portobello road.


Od lakcev me tudi mika zgornja barva 02 shopping @ portobello road in pa mogoče sivo-srebrna 04 get arty.



Od novih kolekcij se še najbolj veselim SNOW JAM, ki naj bi bila na policah januarja/februarja.
Krema/balzam za roke, jumbo svinčnika, laki, balzama za ustnice, mini files in gela.



Ponovno me še najbolj mika petrolej barva 03 life is a freeride.


Lipbalm 02 goofy-blue.


Laki so mi, razen viola 02 lilac, vsi kar simpatični. 01 goofy-blue, 03 life is a freeride in 04 top of the ice-stream.



Krema za roke 01 keep cool.


Zanimiva zadevca zna bit tudi mini files.



Za januar/februar je napovedana tudi kolekcija HUGS AND KISSES.


Všeč so še nalepkice 01 crazy about you.


Tudi bleščeča eyelinerja nista napačna, ampak meni bleščice sedejo okrog novega leta, potem pa jih ne nosim ravno pogosto. Še imeni: 01 with x´s and o´s in 02 love´s out to get you.


Podobno je tudi z laki, čeprav so mi teli bleščičasti dejansko bolj zanimivi kot navadni base laki. No ja, rdeč zgleda kul.




Toaletno vodico bo treba pa povohat, ampak imam občutek, da bo preveč sladek vonj.


1 comment:

  1. Jaz pa sem iz Fantasie dobila highlighter,ki sem si ga želela in nežno roza lak. Ampak ne vem, tako hitro se mi je okrušil, da sem razočarana... ali pa samo to meni? Hm...

    Ostale zadevice se mi tudi nekaj zdijo privlačne..

    ReplyDelete