Tuesday 25 September 2012

Emmys 2012 fashion part I

Na Emmyjih 2012 smo videli lepo število čudovitih oblek in barvitih stvaritev.
Največ je bilo rumene, rdeče pa tudi zelene, modre, črne in svetlečih.

Dekleta Modern Family. Najprej seveda Sofia Vergara v Zuhair Murad in Julie Bowen v Monique Lhuillier. Obe všečni.


Potem pa še mladina: Sarah Hyland v Marchesi, Ariel Winter v Katharine Kidd in mala Aubrey Anderson-Emmons. Sarah me je razočarala, Ariel presenetila.



Da se vrnem na rumeno. Nosila jo je tudi zmagovalka Claire Danes v Lanviu (na desni sredinski sliki s partnerjem Hugh Dancyjem), ob straneh pa še konkurentki, levo Elisabeth Moss v Dolce & Gabbana, desno pa Kathy Bates.



Naslednja zmagovalka v rumeni, Julianne Moore v Diorju. Potem pa še konkurentki Nicole Kidman v Antoniu Berardiju in Ashley Judd v viola Carolini Herreri. Za Moorovo se ne morm odločit, Nicole ok, Ashley mi je pa no go, od frizure do obleke.



Še rumena! Kaley Cuoco v Angel Sanchez, potem simpatična Renee Bargh, nato Kelli Garner in najbolj nežen odtenek na Hannah Simone v Pucciju. Vzamem Renee.



Všeč sta mi bili rumeno-oranžna Leslie Mann v Naeem Khanu in Padma Lakshmi v Monique Lhuillier.



Najlepša med modrimi mi je bila Hayden Panettiere v Marchesi, takoj za njo pa Maria Menounos v Oliverju Tolentinu.



Med belimi sta me prepričali Jeannie Mai in Jessica Pare v Jason Wuju.


Super so mi bile tudi Allison William v Oscar de la Renta, Heather Hemmens in Melissa Rauch v Oliverju Tolentinu. Prav vsaka obleka posebej mi je krasna. Mogoče od Allison še najmanj všeč, ampak jo prima nosi.



Podobno kot pri Sarah zgoraj... lušne, a tale sivina zamori. Emily VanCamp v J. Mendelu, Morena Baccarin na sredini in Kate Mara v Badgley Mischka.



Prvi del zaključujem z golimi rameni in oprsji. Julianne Hough v Georges Hobeika Couture mi je bila med večjimi razočarani. Potem rdečka, katero je bilo težko ne gledat v dekoltne Kat Dennings v J. Mendelu, desno pa od tu še najbolj všečna Brooke Burke.


No comments:

Post a Comment