Thursday 18 October 2012

Board Games Collection

DRUŽABNE IGRE. Saj veste, da jim ima še kako rada kajne? No, tule je moja zbirka, so pa nekatere slike zaradi svetlobe malo slabše...

ZOFIJIN SVET
Zgodovinska igra, ki je atraktivna, poučna in zanimiva. Igra je bila narejena po istoimenski knjigi Jostein Gaarder, več informacij o igri pa najdete na povezavi, klik.




SPLETKE
Odlična igra spletkarjenja, blefiranja in diplomacije. Več o igri - klik. Meni so karte res super lepe in se slik kar ne naveličam.




LOTTO NATIONAL GEOGRAPHIC (SPOMIN)
Spomin kot spomin, na karticah pa živali.




TRIVIAL PURSUIT
Še ena igra, kjer ni samo zabava pač pa tudi uporaba možganov. Kdor prvi odgovori na vprašanja iz šestih področij: literature, zgodovine, geografije, glasbe, športa in medicine, je zmagovalec. Vizulna atraktivna, vprašanja pa tudi niso za šalo.



KDO JE NAJBOGATEJŠI?
Ker si najprej nisem mogla privoščit Monopolyja, sem si kupila njegovo alternativo. Podobnost je velika (oz. skoraj ista), ampak zelo všečni fake. U bistvu mu prav nič ne manjka.



MONOPOLY (Tukaj in zdaj: svetovna izdaja)
Pa še original. Pravila verjetno vsi poznate in pri tej igri se mi zdi, da je res vse odvisno od sreče. Če prej prideš na dobre posesti, več možnosti za dober končni rezultat...





ACTIVITY
Kombinacija, ki pri igralcih spodbuja kreativnost in ob enem poskrbi za kopico smeha. Igralec mora pojme s pojmovnih kart predstaviti bodisi z risanjem, razlago ali pantomimo, soigralci pa morajo uganiti, za kateri pojem gre. Se mi zdi pravi must have za kaka večja srečanja z družino ali prijatelji. So pa nekateri pojmi res bizarni oz. nelogični (ali pa slabo prevedni?). In pogosto se mi zdi, da so pojmi na kartici za 3 točke težje kot tiste na kartici za 5 točk.


TOY STORY MEMORY
Pa še en spomin, tokrat z junaki Toy Story. So kartice precej podobne in je velik izziv prave odkrit.



KVIZ in 24
Igro Kviz (klik) sem si dolgo časa želela, ker smo jo igrali v OŠ, nikoli pa je nisem tudi kupila. Sem si pa vzela dodatne karte, ki si jih dobil ob nakupu Dnevnika in z malo domišljije igra deluje tudi brez table.

Na desni pa igra s kartami 24. Cilj te hitre igre s kartami je, da s spretnim pobiranjem štihov kot prvi zmanjšate začetnih 24 točk na nič. Vsak štih, ki ga dobite, vam zniža število točk.



250 IGER
Klasike na enem mestu: Človek ne jezi se, šah, mlin, kockanje, karte,... vse pod 'eno streho'.


Potem različne KARTE.
Enka (navadna in od Lina), Črni Peter, karte z živalmi in ponovno Toy Story. Ta Enka, ki je levo mi je daleč najbolj všeč kot potem njene naslednice, kar se videza tiče. Se mi zdijo še najbolj pregledne.


Pa karte, kjer primerjaš lastnosti: meni všečni lovci in avti (uf, so to stare karte!), pa piratska Enka in navadne karte, ki ste jih že videli (klik), mitološke karte, Kraševe pa še ene od Toy Story ter navadne.


ŠTIRI V VRSTO
Definitivno kiks od nakupa, ker nisem vedela, da bo tako gigantski, je pa zaradi tega primeren tudi za otroke. Pa če želite koga spravljat v obup s hrupom... to je to!



DOMINE
Male so, kar pomeni da je niti ni nekega vesela igrati, ker je 1,2,3 konec. Bi imela pa z veseljem kak konkreten set.



POTOVANJE SKOZI ČAS
Za razliko od ostalih iger, mi je tale prav neprivlačna in brca v temo. Žal zna biti tako z družabnimi igrami, čeprav danes je na voljo vsaj več informacij o igri kot jih je bilo včasih.



Upam, da se zbirka še poveča. Imam nekaj novih iger že nagledanih...

2 comments:

  1. Tale Activity je res zakon za večje družbe! Mi s prijatelji smo ga letos vzeli na morje - smeh zagotovljen :)
    Obvezno ga moram tud sama kupit..

    ReplyDelete