Thursday 11 October 2012

Essence LE preview fall-winter 2012

Že nekaj časa nisem pisala o Essence, danes pa sem na Müllerjevih policah zasledila kreme za roke, Winter Edition pa se odločila za objavo in katere LE kolekcije prihajajo...

Kreme za roke so neverjetno kmalu zunaj, glede na to, da so mišljene za zimo. Pa že lani je bilo tako. Tudi letos so na voljo trije okusi: gingerbread chai latteapple cinnamon punch in caramel hot chocolate,.


Sama sem se odločila le za levo (medenjak in čaj), čeprav me je malo mikala tudi srednja, medtem ko mi čokoladni vonj sploh ni bil mamljiv. Narobe, vonj je že mamljiv, ampak na rokah mi pa tega vonja ni za imet.


Kar se tiče LE kolekcij je kar zatišje, potem pa že vidim, da bodo na policah ena za drugo. Priznam, da se mi ne da več celi čas bit na preži kdaj bo kaj in sem rekla, da če slučajno kaj fajnega dobim ok, drugače pa tudi ok. Itak so si odtenki in stvari precej podobne, če si pa kaj res zaželim se bom pa že potrudila, da dobim. Alternativa je pa vedno DM, kjer stvari pridejo vedno z zamudo oz. so odzadaj z dogajanjem.

Kolekcija WILD CRAFT mi je še najmanj mikavna. Šminki se mi zdita še najbolj zanimivi, ampak jih potem tako malo nosim, da ne vem če ima smisel kupovat.


Septembra naj bi bila tudi CHERRY BLOSSOM GIRL in ponovno mi ni nič kaj posebnega. Nisem pa ne te ne Wild Craft nikjer zasledila, tako da niti ne vem ali sta res že bili ali ne?



Še najbolj mikavna mi je prihajoča HOME SWEET HOME. Ponovno sta mi všeč obe šminki (01 red-y to relax in 02 berry me home), vsi štirje lakci so fletni jesenski (01 caramel cheese cake, 02 red-y to relax, 03 hot fruit punch in 04 berry me home) pa torbica in nalepkice so tudi genau za ta čas.



Tudi TWILIGHT SAGA BREAKING DAWN part 2 ima nekaj meni fajnih stvari. Lakci so mi kul vsi razen rumeno-oker odtenka (imena lakov: 01 Jacob’s Protection, 02 Alice Had a Vision – again, 03 A Piece of Forever in 04 Edward’s Love). Lipglossa sta mi tudi všečna (01 Alice had a vision-again in 02 Renesmee Red), čeprav dva rdeča podobna že imam, viola pa ne vem koliko bom dejansko uporabljala. Podobno je tudi z glitter eyelinerjema. Bleščičasto.



Potem pa še CLASS OF 2013, kjer mi ni nič posebej všeč.


2 comments:

  1. Cherry blossom sem že videla na prodajnih policah - mislim, da je bilo prvi teden v septembru (spomnim se trepalnic in svetlikajočega pudra)..Pa tudi wild craft mislim, da je že bila zunaj..
    Tudi mene še najbolj mika Home sweet home kolekcija, če že moram izbirat - predvsem lakci..
    Kaj pa vem, ne znajo več presenetit..

    ReplyDelete
  2. @Sanna - hvala za info. se mi je zdelo da sta prvi dve LE omenjeni kolekciji verjetno že bili, ker sta bili septembra napovedani...

    sicer pa se strinjam... ne znajo več presenetit... pa žal so mi tudi te novi/prenovleni lakci colour&go v splošni prodaji med slabšimi (predvsem odtenki) :(

    ReplyDelete