Wednesday 3 October 2012

New calendar for 2012-2013

Nov koledarček, wuuup wuuup! Leto je naokrog in spet je čas za nov žepni koledarček, hkrati pa tudi za moje ustvarjanje, da ga naredim po svojih željah!

O tem, da nimam lepega mnenja o ženskih revijah, ne bom spet/posebej razpravljala. Kot veste med te revije sodi tudi Cosmo, ampak enkrat letno ga kupim zaradi koledarčka. Letos sem bila zelo razočarana, ker ni spiralasta vezava in se veliko težje odpira oz. ga ne morete lepo prepogniti in imeti odprtega na strani, ker se pri tej vezavi sedaj strani pač zapirajo. Spirala vezave do sedaj so bile res 1a. Sitno, ampak treba je iz danega naredit maximum ane? Notranjost je letos zasuta z reklamami, veliko več strani na koncu pa je namenjenih še za beležko/čečkarije. Kar se reklam tiče, me niti ne motijo, ker sem imela tako pač več ustvarjalnega prostora in izzivov z lepljenjem (v nasprotnem primeru bi mi šlo oz. mi gre na živce... in še kako!), se mi zdi pa ta zadnji 'beležka' del, precej odvečen in predolg.

Skratka, predstavljam moj novi koledarček (tudi tokrat nekaj detajlov ostane le zame :P)!

Prva stran.




Notranje strani, ki so čez celo stran.. zgornji sredinski in desni kolaž sta mi sploh super všeč <3



Letos sem se odločila da decembra ne bom novoletno prelepila, ker mi gredo te prazniki na živce in komaj čakam da minejo. Tako da tokrat malo drugače...



Pomlad poletje čudovita v barvah... tale pero in obleka sta prekrasni, poletni meseci so za mojo drago Avstralijo... lahkoten spirit... desno pa še kralj živali, malo pred začetkom beležnice.



Vmesnih deli. Letos sem ponovno dala res veliko sličic in tudi teksta pa še horoskop sem vključila (na dan ko se začne novo znamenje je njihova sličica)...




Pogled v beležnico oz. zakulisje... nekaj naslovov, ki so se mi zdeli mimo sem prelepila, nekatere pa tudi pustila...



Zadnja stran. Mimogrede: obe, prvo in zadnjo stran sem zaščitila tudi s samolepilno folijo.


Priznam, da sem ponovno navdušena nad končnim izdelkom. Sem ga res preobrazila 'from head to toe' in supertruper uživam v celotnem ustvarjalnem procesu. Happy! Mi je všeč kako en povprečen Cosmo koledarček, ki ga ima praktično vsaka, postane unikaten.

Če vas zanima kakšen koledarček sem imela do sedaj? Klik. Pa še od predlani, klik.

1 comment:

  1. Kulsko :) tole preurejanje tudi mene še čaka..ne mine leto, da ga ne bi polepila s sojimi idejami :)

    ReplyDelete