Wednesday 24 October 2012

Recenzija filma - The Amazing Spider-Man (2012)

The Amazing Spider-Man (2012)
Komentarji za ta film so bili med najbolj deljenimi kar sem jih letos slišala. Nekaterim je bil super, spet drugim ne. Sama sodim v drugo skupino. So mi bili Raimiovi in Maguirjevi filmi veliko bolj všeč. Remake sicer ni napačen, Andrew Garfield je Spider-Mana oz. Peter Parkerja super uprizoril, tudi ostali okej (Emma Stone kot Gwen Stacy, Rhys Ifans kot Dr. Curt Connors in Denis Leary kot Captain Stacy), ampak vse ostalo se mi pa ne poklopi. Združitev različnih žanrov je do ene meje uspešna, ampak hočejo preveč na vseh koncih, zgodba nima presenečenj, zapleti tako enostavni, poleg vsega pa je še precej dolg. Mogoče sem preveč pričakovala, ker se mi je trailer zdel obetaven, tako pa precej mlačen vtis. Za pogledat, ampak bo šel hitro mimo. 2/5


No comments:

Post a Comment