Tuesday 16 October 2012

First impression on new series 2012

Vtisi serij, ki sem jih uspela pogledat in so štartale to jesen. Prvi vtis je resda pomemben, ampak po mojem mnenju je treba videti vsaj kake tri ali štiri dele, da dobiš sliko ali ti je serija zanimiva za nadaljnje gledanje. Nobena od videnih me ni 'vrgla na rit', na drugi strani pa me nobena ni pustila ravno hladno.

Go On
Če vam je všeč Matthew Perry in njegov sarkazem, pridih realnosti in odpičeni liki, vam bo verjetno všeč tudi serija. Simpatična druščina, ki jo po šestih ogledanih delih iz tedna v teden bolj komaj čakam!



Partners
Humoristična serija, kjer jih celi čas stresajo iz rokava, tako da je treba kar sledit. Po štirih delih, me kljub dobremu scenariju energija med njimi še ni čisto prepričala, čeprav držim pesti, da ne potonejo, ker potencial je. Glavna faca zaenkrat je Michael Urie, ki igra lik Louisa. Všečno!



Arrow
Od štirideset minutnih serij mi je bila tale še najbolj všeč, je pa res, da sem videla šele prvi del. Če vam je všeč Revenge, vam bo verjetno tudi ta. Samo da je glavni lik moški pa da je zraven še bolj junaški oz. mix Batmana in Robin Hooda. Definitivno vidim veliko možnosti v katere smeri zna serija it in od kje vse lahko črpajo nadaljnje zgodbe. Atraktivna serija, z dovolj akcije.


666 Park Avenue
Od novih videnih še najbolj friki in skoraj pregrozljiva zame. Zaenkrat videla le prvi del, nekaj stvari je bilo očitnih, me pa vseeno zanimajo razlogi in ozadje. Glede na to, da je misteriozna in nadnaravne sile, znajo hitro začet prodajat preveč bučk zame, ampak! Počakajmo...



Revolution
Prvi del me je pritegnil, potem pa mi naslednje dva nista bila več tako zanimiva. Preveč podobnosti z Lostom. Res je, da niso na otoku, ampak ker je vse zeleno spominja na Lost, potem tudi tematika do ene meje, pa delitev v dva kampa, prizori ko je najbolj napeto in tisti close upi se mi zdijo tudi na način kot smo jih videli v Lostu (le signali/'glasba' v ozadju so drugačni). Mi še ni jasno v katero smer bo šla serija, ampak me od videnih dejansko še najmanj zanima.



Nashville
Sicer sem videla le en del, ampak bi rekla, da bo vsem ljubiteljem country glasbe všeč. Da ne bo pomote, ni sedaj neka pevska serija, da bi samo peli, ampak glede na to, da se gre o dveh country pevkah, logično da bo tovrstna glasba. Največje presenečenje sta mi bili predvsem dobra igra in pa tudi petje (ne vem pa, če so dejansko vsi igralci svoje tudi v resnici odpeli).



Hunted
Za spremembo gre za UK, ne US serijo, tako da je bila kar lušno videti ulice Londona po katerih sem hodila (aah memories...). Serija ima potencial (čeprav videla le en del zaenkrat), dogajanja je, si pa ne morem pomagat, da me ne bi motil žnabelj glavne igralke Melisse George. Botoks I suppose? Saj se trudiš, da ne bi bilo moteče, ampak je.


Prve tri serije bom skoraj gotovo gledala še naprej, pri ostalih pa vsaj še kak del...

1 comment:

  1. Hvala za tole:)
    Šibam loadat,
    dolgčas definitivno ne bo :)

    ReplyDelete