Saturday 30 July 2011

just my luck

Essence je kozmetika, ki je barvita, privlačna, poceni in čisto fajn. Sploh te razne kolekcije so superca, ampak kaj ko nimam sreče z njimi :( Vedno naletim, da še imajo kolekcijo, ki me niti ne gane, za tiste ki pa si jih ful želim ni več izdelkov.

Tako je blo že zadnje nekajkrat.

Na Essence ballerina backstage kolekcijo sem naletela po naklučju, imela možnost kupiti karkoli pa sem potem vzela en lakec - 04 Do a floating pirouette, pa še to verjetno bolj zato, da sem pač vzela nekaj.


Potem sem naletela še na essence nails in style, ponovno polica polna, mene ne gane...


In, ko komaj čakam 50's girls reloaded kolekcijo, je of kors ni več :(
Včeraj sem bila v Mullerju pa že vse pošlo, upam, da jo ujamem v kakem DMju...


Res se mi zdi nekaj lušnih stvari od tu, posebej lakci (itak;)) pa senčki 2 sta tud kar potencialni.

Upam, da najdem kaj v prihodnjih dneh.

No comments:

Post a Comment