Thursday 21 July 2011

Recenizija filma - Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (2011)

Opozorila sem vas že (v prejšnjem poustu), kako je bilo ob gledanju, tule pa še o samem filmu.

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (2011)
Zadnji del Harryja mi je bil kar razočaranje, knjig pa mimogrede (še) nisem brala. Sem za zadnji del, mogoče pričakovala več. Posebaj na koncu, too happy, too hollywood, za tisti zadnji 'spopad' sem tudi mislila, da bo kaj več, nekaj hitro se mi zdi, da pokončajo Lorda Voldemorta, glede na njegovo moč, čeprav je pešala že nekaj časa. Se mi je pa ravno ta lik na nek čuden način prikupil.
Vmes pohvale za lepe trike, masko, efekti so nekje prav paša za oči pa komični vložki so kar posrečeni.
Minus bi dala še temu, da film na momente mal zgubi čar (zaspi), je kar temačen, ampak pri takih filmih je nevarnost, da zapadejo in to na ne pozitiven način. Pa tisto poljubljanje, kar vsi v roku 15 min mi je bilo tako prisiljeno - kot da so samo nametali posnete skupaj, ker so jih morali. Konec konec pa sploh limonadast - čez 19 let... Madoniš, a se hecajo?
Ne bom trdila, da mi je najslabši Harry film do sedaj, mi pa gotovo ni med ljubšimi. 3/5

No comments:

Post a Comment