Thursday 21 July 2011

Kino neobzirnost

Če kje, z dragim, nimava sreče, je v kino ogledih. Sicer je bilo eno obdobje super, ampak včeraj je bilo pa res najbolj bizarno do sedaj. Sva magnet za glasne sitne nadloge.

Leta so bile te nadloge v večini primerov tisti mladostniki, ki so bili še čisto preveč 'kul', se obnašal nezrelo, skos med filmom dajali kake butaste komentarje in tako naprej. In če za to mladino še poskušam razumet, da so nezreli, tega ne morm razumet za starše! Pa kaj more bit človeku, da pride v kino z malim(i) otroki in to na predstavo dolgo več kot 2 uri. Za pop***! In otrok itak ne more bit pri miru pa sedi, stoji, te dobesedno brca, na vsake 15min (ravno ko spet padeš v film): 'Mami, mami, mami!' Pa to ne morš verjet!

Že lep čas sm mnenja, da starševstvo pač NI za vsakogar in samo še bolj tako mislim. Da je otrok siten je logično, da so pa starši tok neodgovorni in neobzirni pa ne morem razumet. In kljub glasnim pripombam, da je moteče - NIČ. Ne da bi se kdo opravičil, vprašal če je sitno, ne da bi otroka odpeljala ven. In te isti staši so po možnosti v drugih situacijah, najbolj glasni kako smo mlajši neobzirni in grozni. Resno!?!??

Mislm, v takih situacijah mi pulz res dvigne in najhuje je, da vse to težko odmisliš, če se pa dogaja čez celi film. Ja, jst bi lahko, tudi oralno obdelala mojega pa sem pač tok obzirna, da očitno nisem sama v kinodvorani. Lahko bi tudi jst stegnila noge čez mojega in drezala nazaj (ups) al pa govorila o sexu al pa ne vem kaj še. Ampak si rečeš: ''Zakaj bi se postavil na isto raven kot so oni in bil idiot?'' Pa bi res bil idiot kot oni ali je to samo neka tolažba, da potem nazadnje ne narediš nič? Eni ljudje so pač cepci in se jim ne da dopovedati na lep način. Pa kako, da teh staršev niti sram ni? Ni mi jasno, ni mi jasno, ni mi jasno. In namesto, da se mi pulz zviša do fula, si včasih prav zaželim, da bi šla še korak naprej, ker kot že rečeno, z lepo besedo in namigi pri enih pač ne prideš do živega.

Tako, da je tole hkrati, še mini opozorilo, da recenzija zadnjega Harryja, ki jo bom spisala, ne bo mogla bit čisto taka kot bi si je želela, ker so bili teli osebki enostavno preveč moteči ob gledanju in kajpak pokvarili film že v prvi fazi.

No comments:

Post a Comment