Saturday 16 July 2011

Konec za Marca in Jennifer

Danes me je kar presenetila vest, da se Jennifer Lopez (41) in Marc Anthony (42) po 7. letih zakona razhajata. Poročena sta bila od 2004, imata pa 3 leta stara dvojčka Maxa in Emmo.


Sta mi delovala tak par, ki jima je res kul skupaj, čeprav sem med gledanjem zadnje sezone American Idola (kjer je bila Jennifer letos sodnica, Marc pa jo je spremljal v publiki in tudi nekaj pomagal tekmovalcevm), dobila občutek, da on mal preveč posega v 'njene' stvari in hoče bit skos zraven.
Zanimivo je tudi, zaradi tega, ker je zadnja plošča Jennifer z naslovom Love? (z vprašajem) - sama sem najprej mislila, da ima mogoče kake pomisleke glede trenutne zveze, ampak je v intervjuji zelo prepričljivo govorila, da je trenutno zelo srečna in da vse klapa.

Humm... saj res nikol ne moreš vedet kaj je res in kaj ne, ampak presenetilo me je vseeno. Pa tudi jst upam, da bodo mediji čimbolj obzirni in ne bo pranja umazanega perila.

vir: people.com
slika: justjared.buzznet.com

No comments:

Post a Comment