Tuesday 13 November 2012

Fashion on MTV EMA's 2012

V nedeljo so v Frankufurtu potekale MTV European Music Awards (MTV EMA's) 2012, ki jih je vodila Heidi Klum. Zmagovalce si lahko pogledate na povezavi tu. Sama sem se najbolj veselila za Linkin Parke, Taylor Swift in Lano Del Rey. Največji fail večera mi je bila pa zmaga komada Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe. Vsi ostali so mi bili všeč, za tega pa sem se celo poletje spraševala kako se sploh lahko vrti po radijskih postajah.

Sama prireditev se mi sicer ni zdela nič hudo posebnega, čeprav je Heidi faca in sproščena ter vedno za foro. Najbolj všeč mi je bil skeč kot je v spotu Gangnam Style (klik), sicer pa so nastopili: Rita Ora, Fun., Carly Rae Jepsen, Alicia Keys, The Killers, No Doubt, PSY, Muse, Pitbull in za konec še Taylor Swift.

Tematsko je bila prireditev v znamenju cirkusa (kot, da tega itak ne vidimo dovolj na glasbenih nagradah :P )

Gremo na obleke...
Gostiteljica Heidi Klum v obleki Versace in nakitom Lorraine Schwartz.


Heidi se je logično preoblekla večkrat. Najprej smo jo videli v beli obleki in klobukom, potem pa na gugalnici v oranžni obleki, visokih gladiatorskih sandalih in pasom. Obema lookoma je skupno, da sta Versace.



Še več, praktično vse obleke so pripadale Vesaciju. Nosila je tudi turkizno iz kolekcije pomlad 2012. Potem en look, kjer nosi usnjeno jakno čez obleko. Med najmanj všečnimi mi je bila gorčična/rumena obleka, ki enostavno razkriva preveč. Naj bo dekolte ali noge, oboje je že over the top. Desno pa še obleka, v kateri se je Heidi poslovila.



Dan pred podelitvijo je Heidi na photocallu nosila črnega Versacija, na after partyju same prireditve pa v viola Versaceju Atelier iz jesenske kolekcije 2012.



Še najbolj všečni sta bili Alicia Keys v Stelli McCartney in Louise Roe v grško navdihnjeni obleki, ki jo je po moje pokvarila s torbico živalskega vzorca.



Manekenki Isabeli Fontana in Anne V v Replay. Isabeli sem bila suer vesela, ampak tule je kot bi nagrade zamenjala za moto zbor. Tudi nad Anne mi ne potegne. Soft različica looka Isabeli.



Taylor Swift v obleki J. Mendela me je ponovno pustila hladno. Preveč podobno vsemu kar smo od nje že videli pa tudi frizura se mi zdi skrajno neposrečena. Nekaj na pol skodrano, ampak ne izpade lepo. Še najlepše ji sedejo v roko tri nagrade, ki jih je prejela (best female, best live in best look).



Mi je bila pa bolj všeč med nastopom pesmi We Are Never Ever Getting Back Together.



Gwen Stefani in No Doubt. Gwen je obakrat, na redeči preprogi in med samim nastopom pesmi Looking Hot, nosila Jean Paul Gaultierja.



Najbolj izstopajoča obleka je bila gotovo Marchesina, ki jo je nosila Rita Ora. Vpadljiva barva, kraljevski velik kroj pa še čipke.



Dekolteji. Kim Kardashian v Stephanie Rolland, Lana Del Rey v Shareenu in Carly Rae Jepsen v obleki Johanna Johnson. Ena manj všečna kot druga.



Za konec še Rita Ora (levo), Carly Rae Jepsen (zgoraj desno) in Alicia Keys (spodaj desno) med nastopom.


No comments:

Post a Comment