Monday 19 November 2012

Last week favorite looks (november 12 - 18)

Naj outfiti/looki prejšnjega tedna (od 12. do 18. november)... obleke od včerajšnjih American Music Awards kajpak sledijo v samostojni objavi.

Šik street style smo prejšnji teden večkrat videli na Mirandi Kerr.
Čudovita je v beli kreaciji Victorie Beckham, ko se je odpravljala v pisarno Vogua (New York).
Potem krasna tudi v plašču, z veliko torbico ter yummy čevelci Pierre Hardy. Družbo ji dela sin Flynn na poti v studio Milk.
In še v tretje krasna, tudi tokrat s Flynnom in v kul škornjih Isabel Marant.
Desno še meni naj iz dogodkov prejšnjega tedna, na otvoritvi knjige Nomad Two Worlds. Nosi Proenzo Schouler.


Dvakrat mi je bila super Alessandra Ambrosio. Na levi s hčerko Anjo mi je še posebej všeč (všeč so mi hlače, loose t shirt in črno-bela kombinacija na splošno); kežul, ampak nice tudi na srednji med plačevanjem parkinga. Potem Mila Kunis na LAX letališču in Erin Heatherton med nakupovanjem (Beverly Hills).



Pa še nekaj bolj elegantnih izgledov na različnih dogodkih:
- Lauren Conrad na otvoritvi Hollywood Reporter beauty v čudoviti obleki Camilla and Marc.
- Vanessa Hudgens v Rebel Pendant by Stella & Dot na The 24 Hour Plays on Broadway.
- Selena Gomez v Giambattisti Valli na Glamour Women of the Year Awards, NYC.
- Camilla Belle v črno-beli obleki Preen na premieri American Masters Inventing David Geffen na Beverly Hillsu.
In če sem začela s kreacijo Victorie Beckham še končujem. Anne Hathaway jo je v torek nosila na 2012 Women’s Media Awards v New Yorku.


No comments:

Post a Comment