Friday 23 November 2012

Slovenian Book Fair 2012

V sredo se je v Cankarjevem domu začel 28-ti knjižni sejem, ki bo trajal do nedelje.



O samem programu in razstavljalcih si lahko preberete na njihovi spletni strani.

Sejem sem si, kot vsako leto, ogledala tudi sama in zdelo se mi je več akcijskih cen kot lani, ampak pogrešala sem nekaj stojnic (moram pogledati na seznam razstavljalcev, če jih nisem spregledala). Super se mi je zdelo, da pred vhodom dobiš listek Seznam želja, kjer si lahko zapišeš knjigo (in založbo), če se naknadno odločiš za nakup.


Za nakup katere izmed knjig, se sicer (še) nisem odločila. Rabim kaki dan, da premislim in prespim, potem pa se vrnem nazaj, če se odločim za nakup. Se pa res splača naokrog in malo pogledati, ker se prav za vsakega nekaj najde. In ker se bližajo prazniki lahko najdete tudi lepo darilo, plus, ker so razni popusti in akcijske cene knjig, zraven prihranite še kaki evro. Win win situacija.

Čeprav brez knjige, nisem odšla domov praznih rok. Vzela sem si revijo National Geographic Junior, ki je posvečen volkovom. Jap, spet moji volkci :)



Če ste ali se boste te dni mudili v Ljubljani, ne pozabite na knjižnji sejem ;)

Ob tej priložnosti pa še ena super spletna stran, kjer najdete ugodne knjige in malo morje koledarjev za leto 2013 (nekateri so cenejši od tistih, ki jih najdete v knjigarnah). Preverite na: bestseller.si.

No comments:

Post a Comment