Monday 12 November 2012

Last week favorite looks (november 5 - 11)

Naj looki/outfiti prejšnjega tedna (od 5. do 11. novembra). Včerajšnje obleke iz MTV EMAs-ov v objavi posebej, prava tako vse kar se zadeva Victoria's Secret Fashion Showa 2012.

Tokrat mi je bilo všeč več street lookov.
2x Alessandra Ambrosio, spročeno in cool.
Potem Kate Beckinsale. Balzer in pete, čisto običajnim kavbojkam in majčki dodata šik, kar mi je zelo všeč.
Pa Selena Gomez: kavbojke, pikčasta majčka, ledr jakna, velika torbica in rdeč šalček, so glavni razlogi, da mi je stopila v oči. Pa super mi je speta frizura in očala.


Solidni sta mi bila tudi Sarah Hyland in Kristen Bell. Pri prvi so mi všeč all starke in pulover, čeprav navadno nisem največja ljubiteljica motiva zastave ZDA. Medtem so mi pri Kristen look popestrili zanimivi bulsi.


Med elegantejšimi so mi bile najbolj všeč:
Čipkasta Katrina Bowden na nagradah ACE.
Nicole Scherzinger je bila fletna za na večerjo v Londonu.
Lauren Conrad sproščena na proslavi svoje enoletne kolekcije čevljev ShoeMint (v LA-ju).
Allison Williams v Ralph Laurenu na dogodku Stand Up For Heroes v New Yorku.
Pa še zadnja in najbolj všečna, Kristen Stewart v Stelli McCartney na konferenci za novinarje za film The Twilight Saga Breaking Dawn – Part 2. Super kroj!


No comments:

Post a Comment