Thursday 13 December 2012

Models on VSFS 2012, part III

Tretji in zadnji del modelov na Victoria's Secret Fashion Showu 2012. Ta bo verjetno še najbolj zanimiv, saj boste morda izvedeni kaj novega o novih dekletih.


Še nekaj imamo manekenk z dvema outfitoma.
Joan Smalls in Lily Aldridge.

Joan (zgoraj): iz Portorika, 24 let, 179cm in trenutno prva na lestvici modelov.
Na VSFS smo jo videli drugič in sicer v segmentih Circus in Silver Screen Angels. V prvem je zažigala, sem pa spet debelo pogledala pri starosti.

Lily Aldridge (spodaj): Američanka, 27 let, 174cm. Lani se je poročila s pevcem Kings of Leon, Calebom Followillom, letošnjega junija pa se jima je rodila hčerkica Dixie. Za oba looka je imela krilca (v segmentu Calendar Girls in Angels in Bloom), čeprav mi noben outfit ni všeč (če že rečem prvi). Lily mi je ena tistih, ki ne dobiva nekaj estetskih outfitov. Pa ena redkih je, za katero nikakor ne bi verjela, da je rodila štiri mesece pred revijo. Tudi hojo je po moje popravila, čeprav se zdi še vedno najslabša in je še vedno malo nerodna pri poziranju.



Constance Jablonski, Shanina Shaik in Isabeli Fontana so bile v segmentih Dangerous Liaisons in Angels in Bloom.


Constance: Francozinja, 21 let, 180cm, 8. na listi top modelov in tretjič na VSFS. Ona mi je bila poleg Lily D. in Bregje ena tistih z ne preveč posrečenim looki kar me zelo žalosti.

Shanina: Avstralka, 21 let, 173 cm, bila je finalistka resničnostnega šova Make Me A Supermodel, zmenkuje pa z modelom Tysonom Beckfordom. Imeti bi morala le prvi look, ampak je po poškodbi Lais (klik) dobila tudi drugega. Kar všečna looka, sploh prvi outfit, ona mi je bila pa že v oddaji krasna.

Isabeli: Brazilka, 29 let, 177cm. Za seboj pa ima dva neuspešna zakona, prvi se je končal leta 2004 z Álvarom Jacomossim, drugi pa leta 2007 z Henrijem Castellijem (trajal je kratki dve leti). Z vsakim od bivših ima po enega sina (Zion iz prvega zakona je star 9 let, Lucas iz drugega pa 7 let). Tudi letos se zveza ni obnesla. V septembru je končala zaroko z Rohanom Marleyjem. Isabeli lani nismo videli, smo jo bili pa toliko bolj veseli letos, da je nazaj. Vzamem njen prvi look.


Pa še DEKLETA, KI SO IMELA EN OUTFIT.

V segmentu CircusLiu Wen. Kitajka, 24 let, 179cm, peta na lestvici top modelov. Je prva Kitajka, ki je hodila za VS in postala prava stalnica. Zadnja leta ima eni look, ponavadi kar zahtevnega in vedno raztura kot profi (no, saj je). Glede na mega kariero ne morem verjet, da je še tako mlada.



V segmentu Calendar Girls - Frida Gustavson in Barbara Palvin.
Frida: Švedinja, 19 let, 185cm in 17. na lestvici modelov. Lani je naredila maturo, sicer pa je v kratkem času kariere sodelovala že z velikimi imeni kot so Marc Jacobs in Prada. Ja včasih človeka res vrže na rit, ko se dekleta zdijo tako starejša kot v resnici so.

Barbara: Madžarka, 19 let, 171cm. Letos je postala predstavnica za L'Oreal Paris, pogosto pa jo ljudje primerjajo z Natalio Vodianovo. Čeprav sem bila super vesela, da bo prvič na VSFS me je outfit razočaral. Se mi zdi pa ona daleč največji potencial za nadaljevanje pri VS.




V segmentu Angels in BloomJasmine Tookes. Rojena in vzgojena v Kaliforniji, 21 let, 175cm, njena mami je modna stilistka. Z Behati Prinsloo in Jacquelyn Jablonski se je prejšnji teden pojavila v delu Hawaii Five-0.



Še dekleta iz segmenta Pink is Us. Tokrat so vse hodile samo za Pink in v nobenem drugem segmentu.

Meni naj so bile. Po outfitih in po predstavi: Elsa HoskJacquelyn Jablonski in Ieva Laguna.
Elsa: Švedinja, 24 let, 177cm, na VSFS je bila drugič.
Jacquelyn: Američanka, 21 let, 177cm in na 23. mestu top modelov. Ko je bila z mami v New Yorku so ji pri Ford Models takoj ponudili pogodbo (stara je bila 15 let!). Kot že omenjeno se je z Behati Prinsloo in Jasmine Tookes pojavila v prejšnjem delu serije Hawaii Five-0.
Ieva: Litvanka, 22 let, 177cm, lani mi sploh ni potegnila, letos pa super!



Jourdan DunnShu Pei Qin in Sharam Diniz.
Jourdan: Britanka, 22, 179cm in trenutno 28. na lestvici top modelov. Leta 2006 so jo odkrili v Londonskem Primarku in kariera se je začela. Verjeli ali ne, ima tudi 3-letnega sina Rileyja. Njenega (bivšega) fanta so le 2 meseca po rojstvu aretirali, zaradi dilanja kokaina (skupaj sta bila 5 let). Sodelovala je že z številnimi znanimi imeni: Burberry, Calvin Klein, Yves Saint Laurent, Topshop, Gap itd.
Shu: še tretja Kitajka na letošnjem VSFS, 22 let, 178cm. Lušna!
Sharam: rojena v Angoli, državljanka Portugalske, 21 let, 178cm. Všeč so mi bili njeni plesni gibi na pisti.



Najbolj precenjena zame brez dvoma Cara Delevingne, poleg nje je Jessica Hart. Desni dve sta mi bil pa po videzu enostavno preotročji (verjamem, da sta za to kriva tudi grozna outfita): Dorothea Barth Jorgensen in Maud Welzen.


Cara: Britanka, 20 let, 177cm, prvič na VSFS in na 25 mestu modelov, plus letos je prejela tudi Brit nagrado za model leta in na splošno je trenutno povsod. Manjšo vlogo je imela tudi v letošnji adaptaciji filma Anna Karenina. Rahlo annoying mi je.
Jessica: tretja Avstralka na pisti! Tudi ona je letos prvič hodila za VS, 26 let, 177cm. Letošnje leto za Jessico sicer ni bilo tako dobro, saj je imela nekaj manjših poškodb (zlomila si je gleženj, potem pa si nogo porezala še s steklom), zaradi katerih je bila primorana mirovati nekaj mesecev.
Dorothea: Švedinja, 21 let, 177cm. Videli smo jo že leta 2009 in dejansko se mi je zdela takrat bolj odrasla kot tu. Najbolj obupna se mi je zdela med vsemi. Kot bi bila prvič na reviji, tako otročja pa popsi. Bijah. Pa tistega njenega šobljenja z ustni nisem kapirala. Groza.
Maud: in še tretja Nizozemka, 19 let, 179cm. Sicer čisto simpatična, ampak mene je po slikah sodeč, kar malo plašila. Tako punčkasto je delovala, da nisem več vedela ali je to ona ali je to samo karakter. No potem v videu vidimo, da je samo karakter in je čisto simpatična pupa.


Če ste zamudili pri del deklet - klik. Pa še drugi del na povezavi - tu.

No comments:

Post a Comment