Wednesday 19 December 2012

Treasure Yourself book by Miranda Kerr

Sicer sprotne stvari in veselja lahko spremljate preko Twitterja in Instagrama, za spremembo pa še objavica tu. Mimogrede, tudi tisti, ki nimate Instagrama, slike lahko pogledate tudi na spletni strani - klik. Če kliknete na samo sliko pa lahko preberete kaj je bilo zapisano ob/pod sliko.

Knjigo Treasure Yourself od Mirande Kerr sem si želela že dolgo časa. Pred več kot letom sem si jo tudi naročila pa iz tistega naročila ni bilo nič. Sem vmes spraševala, če so pozabili name, so rekli, da niso, potem pa po pol leta dobim odgovor, da knjige ne bo. Tudi prek Amazona nisem imela sreče, saj je bila kar lep čas nedobavljiva.

No po dolgem času pa le žarek upanja. Sem jo ponovno naročila, ampak sem si rekla, da se ne bom veselila prezgodaj, ker kot rečeno, naročeno sem jo v bistvu že imela pa potem ni bilo nič iz tega... Prejšnji konec tedna pa le pride. Juhuuu, kako sem (bila) vesela! KONČNO! Se ne spomnim kdaj bi se zadnjič tako veselila knjige. Aaaaaaaaaa! :) Mislim, da je tale izpolnitev želje po knjigi še najlepše darilo ob koncu leta, sedaj pa veselo branje!





2 comments:

  1. Zivjo, mi lahko zaupas preko cesa si naročila knjigo, saj si jo jaz tudi zelo zeloo želim!!! :)

    ReplyDelete
  2. @Sabina - se oproščam za pozni odgovor. Sama sem jo naročila preko spletne strani http://www.bookdepository.co.uk/ (dostava je brezplačna), ampak kot sem pogledala je trenutno ni na zalogi...

    ReplyDelete