Saturday 22 December 2012

My top 10 most listened songs in 2012

Najbolj poslušani komadi letošnjega leta iz moje strani. Za ogled/poslušanje pesmi, kliknite na njen naslov.


1. Gotye - Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra).



2. Linkin Park - Castle Of Glass.



3. Fun.: We Are Young (ft. Janelle Monáe).



4. Christina Perri - Jar of Hearts.



5. Adam Lambert - Runnin'.




6. Taylor Swift - We Are Never Ever Getting Back Together.



7. Lana Del Rey - Blue Jeans.



8. Bruno Mars - Locked Out Of Heaven.



9. Ta je sicer iz serije Nashville, ampak mi je takoj zlezla pod kožo - Fade Into You.



10. Rihanna - Diamonds.




Svetovni hit leta je brez dvoma PSY - Gangnam Style.



Po mojem najbolj precenjen komad pa od Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe.




In najbolj poslušani albumi? O njih sem že pisala. Klik + klik.

No comments:

Post a Comment