Monday 10 December 2012

Victoria's Secret Fashion Show 2012 - Review

Moji vtisi o Victoria's Secret Fashion Showu 2012.

Roko na srce tale še zdaleč ni med boljšimi showi, ki sem jih videla. Tisti med leti 2005 in 2007 so enostavno klasa zase, tudi zadnji dve leti sta mi bili boljši kot letošnji. Se mi je pa vseeno bolj dopadel kot leti 2008 in 2009.

Outfite po segmentih ste si lahko pogledali: 01 Circus, 02 Dangerous Liaisons, 03 Calendar Girls, 04 Pink is Us, 05 Silver Screen Angels, 06 Angels in Bloom in zaključek. Spodaj pa še grob pregled kaj so s posameznim segmenti imeli v mislih kreatorji.


Kot sem že omenila: sami outfiti niso navdušili, se je zdelo pa vsaj perilo bolj funkcionalno.

Zanimivo je bilo tudi to, da je samo pet deklet imelo po 3 outifite pa še to bi bile le štiri, če Behati ne bi dobila looka od Lais (klik). Še več podrobnosti jutri, ko začnem s pregledom po modelih.

Največji problem letošnjega showa je bila montaža. Poglejte si VSFS iz let 2006 ali 2007 pa boste videli o čem govorim. Dejansko kamera kaže malo backstage, malo izvajalce, približuje modele (ker uporablja posenetke iz obeh hoj, ki jih naredijo), ampak same hoje deklet in dela na koncu, ko zapozirajo, vidimo precej malo/na hitro.

Kar se tiče glasbenih izvajalcev. Še vedno so moteči, čeprav letos manj kot prej. U bistvu me moti montaža, ker njih kaže skoraj več kot dekleta pa tudi to mi ne sede, da so bili prav v vsakem segmentu, razen Circusu. Recimo cirkusantov so na srečo letos kazali minimalno, glasbenike pa kar. Razumem, da je to šov in ne tipična modra revija, ampak ne morem pa prebolet, da postaja bolj pomembno katere glasbene izvajalce pripeljejo na šov kot so dekleta, ki predstavjajo znamko, perilo in outfiti.

Precej prepričana sem tudi, da so za šov uporabili posnetke petja, ne live nastopov. Ja v čemu je potem sploh fora, da imajo izvajalce v živo na odru, če potem slišimo posnetke? Naj rolajo raje mixe kot so to počeli včasih (in pri segmentu Circus), kažejo modele in bo stokrat boljše!

Sicer mi je bil letošnji glasbeni izbor, razen Bieberja všeč. Pri drugem segmentu Dangerous Liaisons je Rihanna pela Shine Like a Diamond, v tretjem segmentu Calendar Girls je nastopal Bruno Mars z Locked Out Of Heaven. Pri segmentu Pink is Us je nostopil Justin Bieber s pesmijo Beauty & a Beat. Potem še enkrat Bruno pri segmentu Silver Screen Angels, tokrat s pesmijo Young Girls, za konec pa še enkrat Rihanna z najmanj logičnim komadom Phresh Out The Runway med segmentom Angels in Bloom. One predstavljajo cvetlice, nežnost, komad pa daleč stran od tega. No, po drugi strani so pa ravno ta protislovja kul.



Posnetki/clipi, ki jih pripravijo za gledalce med segmenti so mi bili kar všeč. Najmanj všeč mi je bil tisti pred segmentom Pink (kaj ne bi bilo bolj kul če bi predstavili nove obraze?), tisti o kreacijah mi ni bil tako poseben, ker je bilo letos res veliko filmčkov fittingov in o kreacijah videti že na Youtubu, pa tudi zadnji o Candice mi ni bil ne vem kaj.

Najbolj sta se mi dopadla sledeče dva.

Ko dekleta govorijo o tem, kako je snemati reklame za Victoria's Secret.



In ko govorijo o zmenkih in kakšni moški so jim všeč.

No comments:

Post a Comment