Thursday 20 December 2012

Recenzija filma - The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)

The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)
Kot veste bo po trilogiji The Lord of the Rings, režiserja Peter Jacksona, sledila še trilogija pred temi filmi o Hobbitih. In verjetno ni treba posebej pisati, da so Gospodarji med mojimi naj filmi in v tej zadevi ne morem drugače kot biti čisto navdušena in subjektivna!?

Prvi del nas ponovno popelje v svet hobitov, škratov, vilincov in orkov, nazaj v čas, kjer se je začela avantura mladega Bilba (Martin Freeman). Bilbo živi mirno življenje na Šajerskem, potem pa ga obišče Gandalf (Ian McKellen). K Bilbotu se začnejo zbirati škratje in pot za dogodivščine se začenja. Gre za pripoved, veliko se dogaja, všeč so mi detajli, prikazi različnih svetov, tako da prav epsko. Mislim, da se mnogi niti ne predstavljajo kako težko je v film pretvorit taka dela kot so od J. R. R. Tolkien. Super pustolovščina, polna humornih vložkov in likov. Meni je še vedno totalni car Ian McKellen kot Gandalf, od novih pa me je nadvse zabaval še en čarovnik, Sylvester McCoy kot Radagast the Brown. Prepleti so dobri, zgodba lepo teče, prima glasba (ki je vedno v stilu in povezana s tisto v LOTR-ih), skratka eden takih filmov, ki očara in je polno enih stvari, ki se ti zdijo omembe vredne in super (od orožja do obleke). Ja čisto sem navdušena, zaradi takih filmov mi kar srce zaigra, ker te ponesejo v svoj svet in lokacije in celotna slika te prav omami. Hvala Tolkienu in Jacksonu za nekaj tako čudovitega! Ni treba posebej poudarjat, da že komaj čakam naslednji del in da tega ponovno gledam kajne? 5/5



No comments:

Post a Comment