Saturday 17 March 2012

Revenge (16 episodes of season 1)

Revenge
Še ena izmed serij, ki je štartala lansko jesen. Priznam, da sem bila po prebranem opisu kar skeptična... filmi o maščevanju so mi sicer všeč, ampak kako bi to lahko uspelo v seriji... da bi bilo smiselno in da se ne bi prehitro končalo... hmmm, ni mi šlo v račun. Pa sem se motila! Prvi deli so res 1a! Podobno kot pri Dexterju te napeljejo na to, da dejansko 'navijaš' za osebo, ki ni nujno najbolj prijazna in topla, ampak so njeni motivi predstavljeni tako dobro, da se strinjaš z njo. Emily (Emily VanCamp) se vrne v Hamptons, kjer je odraščala in se želi maščevati vsem, ki so zatajili in uničili njenega očeta. To je predvsem družina Grayson, ampak težko je povzeti vse povezave med liki. No, njeno maščevanje se na neki točki začne zapletati in ne gre vedno vse po planu... tako je vse več žrtev, ki so stranski produkt njenega maščevanja. Na enem delu se mi zdi serija že rahlo preveč limonadasta, verjetno, zaradi vseh teh zabav in fancy vzdušja, ko so vsi bogati, noben nič ne dela, ampak polno spletkarij, ampak še vedno - zanimiva in gledljiva, se res veliko zaplete in razplete dovolj hitro. Ful fajn! Pa še nekaj za dekleta - fajn obleke so notri, posebej Ashley (Ashley Madekwe) se dobro oblači. Držim pesti za nadaljevanje in sezono 2!

No comments:

Post a Comment