Monday 28 November 2011

Dexter (sezona 1 in 2)

Serija Dexter je premiero doživela že leta 2006, ampak je takrat nisem začela spremljati. Nekako je šla mimo mene... Prijateljica, me je vztrajno prigovarjala, da bi mi bila, zelo verjetno všeč pa nikoli ni bilo časa, da se spravim k ogledu. In sedaj, ko je čas pavz pri serijah, se je končno našel. Kaj rečt drugega kot, da je imela prijateljica prav? Res je nora serija in čeprav ocene na IMDb-ju, niso vedno vredne zaupanja, mislim, da ocena 9.2 govori zase. Kdo bi si mislil, da je serija o serijskem morilcu lahko tako zanimiva?

Prve štiri dele sem sicer potrebovala, da sem se ogrela in navadila na precej drugačen vajb serije, potem pa... aaaa, živčki! Resnično ne pomnim, da bi bila še kakšna serija celi čas tako napeta, čeprav je tu pol manj delov kot običajno (torej 12). Spet po drugi strani sem prav vesela, da ga nisem gledala sproti, ker ga sedaj lahko takoj pogledam naslednji del in je vse zelo sveže. Všeč mi je tudi to, da je cela serija oz. vsi deli povezani, primeri niso ločeni sami zase, kot v večini serij.

Pri prvi sezoni mi je všeč, ker Dexterja šele spoznavamo, ozračje se segreva, vedno več vemo o njegovi preteklosti in celotna zadeva okrog primera Ice Truck Killer je pestra. Sicer se veliko stvari brez težav predvideva, ampak še vedno je noro.
Druga sezona o Bay Harbor Butcherju, se mi je zdela napeta od prvega do zadnjega dela. Džizs! Awsome no. Celi čas na trnih ali ga bodo ujeli ali ne. Aaaaaaaaaaa!



Komaj čakam naslednje dele!

1 comment: