Monday 2 January 2012

Dexter (sezona 5 in 6)

Ne morm verjet, da še 2 meseca nazaj nisem imela pojma o serijah Dexter, sedaj pa že videla vse :( Ni mi žal, da sem čakala, ker sem tako vsaj lahko pogledala vse, ampak težko se je sprijazniti, da bo treba na novo sezono čakati še 9 mesecev! Hjoj!

Sezona 5, mi ni bila pretirano všeč. Mogoče zato, ker je bil (kot že omenjeno), konec četrte sezone tak šok, da se je bilo treba navajti na nove stvari, mogoče zaradi same vsebine. Julia Stiles, ki se pojavi v tej sezoni sicer svoje delo opravi super, ampak overall, mi je med manj ljubimi sezonami. U bistvu sem ugotovila, da mi je vsaka druga sezona malo manj všeč, z izjemo prvih dveh, ki sta mi obe super (torej tretja in peta sta mi še najmanj kul).



No zadnja, 6 sezona, ki se je končala nekaj tednov nazaj, pa je nora, super, med top zame! Celotna zgodba in te biblijski friki zapleti in prikazi. Wow! Pa KONEC!! Aaaaaaaaaaa! Končno se je to zgodilo: po eni strani sem upala, da se bo, po drugi ne, ker bo treba dolgo čakati v katero smer bodo šli sedaj. Mal brezveze in pretirano se mi je zdelo tisto v zvezi s čusti od Debre... upam, da je samo ful zmedena in raztresena... pa lik Quinna mi je še vedno siten in to ful, da o Mariji LaGuerta sploh ne govorim! Aaaaaa! Komaj čakam nadaljevanje! Ja Dexter je po šestih sezonah še vedno frikin' awsome in si zasluži vse pohvale. Mogoče samo en minus še in sicer, se mi vseeno zdi, da so v zadnjih dveh sezonah ratali malček bolj površni glede brezveznih malenkosti. Se mi zdi, da se to prej ni dogajalo, ampak še vedno vsebina in dogajanje - top!

No comments:

Post a Comment