Wednesday 14 December 2011

Dexter (sezona 3 in 4)

Odkar je v akciji Dexter, sploh ni časa za filme, če sem iskrena, ampak žal tudi do konca ni več daleč.

Tretja sezona je po dveh res napetih bolj na izico in ne trepetaš celi čas, kar pa nikakor ne pomeni, da ni zanimivo in gledljivo, ampak boljša kot prejšnji dve sezoni ni.


Sledi četrta sezona, ki je spet napeta in nora, skoraj preveč dogajanja. In ko se zgodi tisti prvi šokanten dogodek, si ga sploh nisem mogla izbit iz glave.. tako zelo mi je bilo hudo, da so me morali bližnji večkrat spomnit, da gre vseeno le za serijo. Vem. Samo mi, kljub temu ni in ni šlo iz glave :) Why ou why je do tega pršl? In da lahko naredijo vse skupaj še bolj fu*ked up je konec še večji šok. Sploh nisem mogla verjet, da se je to res zgodilo in sem samo upala, da je to Dexterjeva nočna mora al pa kak flash... Pa žal temu ni bilo tako... Verjetno je, zaradi teh pretresov cela sezona še toliko bolj super, čeprav če bi vsaj konec spremenili ne bi bila nič manj super.

1 comment: