Saturday 19 May 2012

American Idol, season 11 - top 2

Najprej je kazalo, da 11. sezone American Idola sploh ne bom gledala, ker so bili začetni deli kar safr. Taka masa ljudi, avdicije... se kar vleče no. Ampak ob ustvarjanju za blog imam rada nekaj v ozadju in tako mi je pač uspelo pogledati oz. bolj poslušati in sem tako ostala zraven. Še nobeno sezono mi niso bili tekmovalci tako dobri kot to. Res prima vokali in tudi na odru niso bili statični.

In ta teden sem zvedeli koga bomo videli v finalu in sama sem res vesela, da ravno te dva pevca. Prva se je v finale uvrstila 16-letna Jessica Sanchez, nato pa še 22-letni Phillip Phillips. Jessica ima res neverjeten vokal in v to se lahko prepričate v spodnjem vidu, ko poje komad od Whitney Houston:  I Will Always Love You. Noro! Od kje spravi ta vokal, f*ck! Phillipa medtem odlikuje res unikaten stil in prav vsak komad zna obrnit tako kot da ga je napisal sam (tudi Usherjevega!), poleg tega je še karizmatičen, kar poje res poje z dušo in celotno oddajo ostaja zvesti samemu sebi. Moj edini dvom pri njemu je bil, da ne zna normalno odpet komada z melodijo, ker večino nastopov je pač odpel v svojem Phillip Phillips stilu. In ta teden je z zadnjim nastopom resnično zatrl vse dvome. Model zna pet in to zelo dobro! Waaaw, res waw! Tale komad Kennyja Rogersa: We've Got Tonight, ki ga je odpel je res top (video spodaj).

Za koga bom navijala? To se res ne zgodi velikokrat, ampak oba finalista sta totalno zakon in prepričana sem, da se obema obeta lepa kariera, če bosta le za stvar. Po eni strani bi Jessici privoščila, ker ima res neverjeten glas + zato, ker je dekle. Ne me narobe razumet, ampak že od 6. sezone (takrat je slavila je Jordin Sparks) ni bilo ženske zmagovalke. No roko na srce bom bolj stiskala pesti za Phillipa, razlogi pa so navedeni že zgoraj: samosvoj, umetniški, unikaten vajb. Vem kakšno glasbo lahko pričakujem od njega, medtem ko za Jessico še vedno nisem prepričana, kljub top vokalu. Všeč mi je tudi to, da kljub temu, da se že celo sezono spopada z zdravstvenimi težavami, o tem praktično ne slišimo. Ravno večraj sem zasledila, da je stanje bilo menda tako resno, da je imel operacijo... Upam da se do finala pocajta, kakor se lahko. Bom pa kot že rečeno tokrat dejansko res vesela za kogarkoli zmaga. Obema srečno v finalu!


Phillip Phillips: We've Got Tonight (top 3)

   


 Jessica Sanchez: I Will Always Love You (top 13)

 

No comments:

Post a Comment