Thursday 10 May 2012

Met Ball 2012 fashion, part 2

Drugi del oblek na Met Ball 2012, kjer sem se osedotočila predvsem na manekenke...

Karolina Kurkova je bila med vpadljivejšimi že zaradi turbana, nosi pa obleko Rachel Zoe, ki se ji super prilega. Ker je tako visoka in postavna, imata sosedi kar težko delo, če se lotimo primerjave. Na sredini Camilla Belle v Ralph Laurenu, desno pa Cameron Diaz v Stelli McCartney. Pri Camilli mi šminka preveč izstopa in zasenči obleko, Cameron pa je imela očitno spet težave ukrotiti lasje. Delno ji je uspelo, medtem ko nad obleko nisem navdušena. She can do better.



Linda Evangelista v črni Pradi, zraven pa Jessica Stam v Johnu Gallianu za Dior Haute Couture. Linda mi je tu anti (pa sem izbrala še relativno ok sliko, na ostalih je sploh zoprna), medtem ko mi je od Jessice zgornji del krasen - oblika, kraj rokavov, ampak spodnji del mi pa ne leži.



Karlie Kloss v družbi Jason Wuja, nosi pa tudi njegova kreacijo. Všečno. Na sredini, dolgočasna Rosie Huntington-Whiteley v Burberryju, desno pa Caroline Trentini v Theyskensovi zadevščini.



Alexa Chung je izbrala Marca Jacobsa, Chloe Sevigny pa Miu Miu. Chloe ima zanimive šuhe, to je pa vse. Potem hot Joan Smalls v družbi glavnega kreatorja Balmain Olivierja Rousteinga, ter logično v njihovi stvaritvi. Desno še Milla Jovovich v rdeči resasti Pradi. Neeeh.



Coca Rocha v barvnem Givenchyju. Punca deluje kot da se zabava in dejansko ni napačna. Ima svoj stil, ki ga dobro nosi. V modro-zelenem Haiderju Ackermannu je Constance Jablonski, nato črno-bela Chanel Iman v Tomu Fordu ter Brooklyn Decker v kreaciji Tory Burch. Chanel bi odvzela nekaj make upa, Brooklyn pa spremenila frizuro.



Allison Williams v viola Ralph Laurenu, Amber Heard v Zac Posenu, Julianne Hough v živi Carolini Herrera in Paula Patton v Veri Wang. Allison enostavna, čeprav človek enostavno ne more mimo teh suhljatih rokic. Amber mi je grozna: kroj obleke, šminka, no no kot celota. Julianne mi je precej všečna, čeprav sem se načeloma že najedla telih ribjih repkov. Paula ni slaba, sem pa ponovno navdušena nad zgornjo polovico obleke in sploh ne nad spodnjo.



Lily Collins in Brit Marling v romantičnem Valentinu, Leighton Meester v Marchesi. Niso slabe, niso pa ne vem kaj.


Še rdečke za konec prvega dela. Emma Stone v Lanvinu, zraven Chelsea Clinton, potem Jaime King v Topshopu in Hilary Swank v kreaciji Michaela Korsa. Emma je pihnila mimo, mogoče bi jo kot celoto rešila frizura, ki je res obupna. Deluje neurejeno. Chelsea in Jamie sta me pustili ravnodušno, Hilary všečna, a pozabljiva.


No comments:

Post a Comment