Friday 11 May 2012

Met Ball 2012 fashion, part 3

Tretji del Met Ball 2012, začenjam z dekleti, ki so si pač vzele svoj prostor...

Ena izmed teh je mala Christina Ricci v obleki Thakoon. Tale pentlja na hrbtu je res ogroomna. Ni mi všeč, je pa za pogledat zanimiva.



Florence Welch je poplesavala v Alexander McQueenu.



Tudi za Leslie Bibb je bilo potrebno narediti veliko prostora, nosila je modrega Zaca Posena.



Če ostanem pri modrih: Chelsea Handler v Roland Mouret, modro se lesketa obleka Elise SednaouiIvanka Trump v Petru Pilottu, desno pa njeno veličanstvo Anna Wintour (v Pradi) skupaj z Bee Schaffer (v Erdemu).



Ashley Greene v beli Donni Karan, potem Sofia Vergara v Marchesi in pa Melania Trump v Marcu Bouwerju. Kljub temu, da je Melania zapečena v faco al ne vem kaj mi je obleka fantastična in me drugo sploh ne zanima. Kroj, rokavi, dramatičnost, dobro ji pristoji - like it!



Pernati, Kate Bosworth v Pradi in Cate Blanchett v Alexander McQueenu. Kate mi je preveč kot plesalka latinsko ameriških plesov, medtem ko mi je Cate solidna.



Gwyneth Paltrow v Pradi, Kristen Stewart v Balenciagi in Kristen Wiig v Stelli McCartney. Prva me tokrat s svojo minimalistično izbiro ni prepričala, pri Kristen cenim to, ker je še vedno v njenem stilu, pri drugi kristen (Wiigovi) pa me moti dolžina obleke.



Solange Knowles v rumeni obleki Rachel Roy, na sredini Eva Mendes v Pradi pa še Emma Roberts v Escadi.



Še ostajamo pri oranžni: Ginnifer Goodwin v Monique Lhuillier, Katharine McPhee v Elie Saabu ter Kristen Bell.



Caroline Sieber v Christopherju Kaneu, Isabeli Fontana v Emiliu Pucci, Rosario Dawson v Calvin Kleinu, Isabel Lucas v kreaciji Proenze Schouler in Leslie Mann v Nini Ricci. Pri Caroline mi ni všeč ta del s tančico; Isabeli tale vzorec pokvari mega postavo; tole usnje pri Rosario mi ne sede, prav tako ne škornji na Isabel; Leslie pa nič posebnega.



Dve črni. Renee Zellweger v Emilio Pucciju, Mary-Kate Olsen pa v svoji znamki The Row.



Ponovno malo živahnosti. Sarah Jessica Parker v Valentinu, Victoria Justice v Alexanderu McQueenu, Rashida Jones v Tory Burch. Tako kot so naštete, so mi tudi všeč - od najbolj do najmanj.



Za konec tretjega dela še meni vedno zoprni: Lea Michele v obleki Diane von Furstenberg ter Rihanna v Tomu Fordu.


No comments:

Post a Comment