Sunday 13 May 2012

Victoria's Secret - What Is Sexy list 2012

Tudi letos so pri Victoria's secret izbrali obraze hollywooda za What Is Sexy 2012. Za različne dele telesa in stil pač izberejo znan obraz. Nekaj kategorij so dodali, nekaj odstranili. Toni Garrn, Erin Heatherton, Lindsay Ellingson in Candice Swanepoel vam bodo večino izbranih predstavile v videu.



Sama pa vam jih predstavim še v besedi in slikah + kak moj komentar. Večina izbora ni napačna, drugače pa je tole bolj za zabavo. Na levi so letošnje izbranke, na desni pa lanske.

Najbolj sexi:
- igralka: Charlize Theron (lani Emma Stone) - ne da jima kaj manjka, ampak razloga zakaj ravno oni dve v morju igralk pa tudi nimam... moj predlog, recimo Kate Beckinsale...



- mamica: Beyonce



- noge: Stacy Kiebler (lani Julianne Hough)



- mednarodni uvoz/neameriški obraz: Diane Kruger (lani Malin Akerman) - Diane je zakon ja!



- nasmeh: Jessica Chastain (lani Diana Agron) - tudi zanimiv izbor, me zanima zakaj ravno oni dve... moj predlog bi bila recimo Emma Roberts...



- smisel za humor: Emma Stone (lani Chelsea Handler) - no tu mi je pa povsem jasno zakaj :) Poleg niju mi na pamet pade še Emily Blunt...



- oči: Jennifer Lawrence (lani Mila Kunis)



- poletni stil: Blake Lively (lani Beyonce); sama bi izbrala Jessico Albo...



- tv zasedba: Pretty Little Liars (lani The Vampire Diaries) - zasluženo&se še kako strinjam! Lani so imeli pri TVD overall res hot ekipo, v drugi sezoni pa pri PLL...

Pretty Little Liars

The Vampire Diaries


- summer glow: Olivia Wilde (lani Jessica Lowndes) - tale glow bi mi bilo treba pa resno razložit ali pa vsaj zakaj so izbrali ravno teli dve... I'm not sure I see a glow? Moj predlog bi bil Vanessa Hudgens.



- pevka: Britney Spears (lani Rihanna) - največji kiks pri izboru letos... pri takemu številu pevk Britney? Are u kidding? Na katero pomislim sama? Jennifer Lopez, Carrie Underwood in Shakira...



- telo: Annalynne McCord (lani Minka Kelly) - tudi fail if u ask me, Annalynne se mi zdi presuha, lanska izbira je bila boljša...



- ustnice: Amanda Seyfried (tudi lani je bila ona) - ne pravim, da nima fajn ustnic, ampak kako novo bi pa že lahko našli...



- obline: Amber Heard (lani Sofia Vergara)



- poletna frizura: Ashley Benson - lajkam, ker ma res super frizurco, ni kratka ni predolga, super je!



- cyber star: Elin Kling of StylebyKling.com



- up-and-coming knockout: Elizabeth Olsen



- twitter oseba: Kristen Bell



Pa še lanski video, če ga še niste videli oz. vas zanima... predstavijo pa ga Adriana Lima, Erin Heatherton in Candice Swanepoel.

No comments:

Post a Comment