Thursday 17 May 2012

Essence LE: A New League

Že lep čas nisem pisala o Essence kolekcijah. Kar nekaj mi jih ni bilo nič posebnega, no pri prejšnji kolekciji Fruity sem si vzela zelenega in bolj rožnatega. Res zgledata že za pojest, ker sta taki sadni barvi!



Včeraj je na police Müllerja (Čopova) prišla nova kolekcija A New League, sem imela srečo, ker je bilo polno stojalo in si vzela željena lakca: rdečega 01 My retro jacket's red in modrega 02 Too blue to be true.



Ker so se mi nohti pred časom začeli spet na polno plastit (prenehala jemati tablete kompleks B), sem se odločila, da ga spet začnem jemat in si manj oz. ne lakiram nohtov. Nohti gredo pričakovano na boljše, vitamin B je zakon, tu pa pregreha in zgornja lakca sprobana še na nohtih... sicer bolj na hitro, ampak sta...

Rdeč 01 My retro jacket's red (samo en nanos)



Modri 02 Too blue to be true (2x-tni nanos)




Všečkam oba kupljena lakca, sploh modrega (ja vem da jih imam že malo morje, ampak mi je res kul). So pa po drugi strani res podobne barve že videnim...


Veselim se tudi naslednjih dveh kolekcij - Snow White and the Seven Dwarfs ter Ready for Boarding. Pri prvi imajo potencial vsaj trije laki, en nadlak, nalepke in pila, pri drugi pa je krasna kozmetična torbica, dejansko vsi lakci izgledajo všečni pa senčke tudi niso napačne. Prva je napovedana za junij, druga za junij-julij. Aja, pa prihajajo tudi Essence parfumčki...



No comments:

Post a Comment