Sunday 3 March 2013

Last week favorite looks (February 18 - 24)

Ja tale teden, je brez dvoma minil v znamenju Oskarjev (zmagovalci, show ter red carpet v treh delih: klik, klik, klik) in zabav po njih (Vanity Fair I, II, III ter after Eltona Johna - del 1 in 2), tako da šele danes pregled outfitov, ki so se mi dopadli prejšnji teden (18-ti do 24-ti februar).

Allison Williams na koktejl zabavi Toma Forda. Všeč mi je črno-bela, rokavi, kroj in dolžina.
Kelly Rowland v Fendiju na nagradah Essence Black Women In Hollywood. Všečna kombinacija baru, čeprav bi ji menjala obutev.
Kate Beckinsale na Londonskem tednu mode (ogledala si je revijo Burberry Prorsum). Pas naredi svoje.
Mary Elizabeth Winstead v Roksandi Ilincic na zabavi pred Oskarji. Mogoče me malo motijo širši rokavi, ampak barva pa krasna!



Freida Pinto v Antoniu Berardiju na zabavi Vanity Fair and L’Oréal Paris. Malo me moti ta dolžina s čevlji, ampak še vedno všeč.
Amanda Seyfried v Diorjevi oblekici na Vanity Fair Campaign Hollywood 2013. Lepa.
Naomie Harris v Monique Lhuillier se je udeležila iste zabave kot Kelly. Krasna obleka!
Monique Lhuillier je nosila tudi Anna Paquin na dogodku Great British Film Reception v LAju. Super celoten outfit!
Jessica Chastain pa v črni oblekici Preen na koktejl zabavi pred Oskarji.



2x mi je bila všeč Alessandra Ambrosio. Prvič, ko se je odpravljala na dogodek Kari Feinstein Pre-Academy Awards Style Lounge; drugič pa na after party razstave Maria Testina.
Na sredini v rdeči Rosie Huntington-Whiteley, ki se je kot Kate udeležila modne revije.
Potem pa 2x Victoria Beckham s hčerko Harper. Street chick.



Bolj kežual stile je bilo mogoče videti na Chloe Moretz, Gwen Stefani, Erin Heatherton in Olivii Wild, med sprehajanjem njenega psa Paca.



Všeč mi je bila tudi Jessica Alba, ki veliko bolj eksperimentira z barvami kot prej. Desno pa še Julianne Hough.


No comments:

Post a Comment