Tuesday 26 February 2013

Fashion on 2013 Academy Awards 1/3

Prvi del modnega pregleda na OSKARJIH 2013!

Trend ostajajo obleke brez naramnic, veliko je bilo pastelnih in umirjenih baru ter, kot vedno, črne. Opaziti je bilo tudi kar lepo število rdečih, svetlikajočih se in modrih.

Dejansko sploh ni bil tako obsežen red carpet kot je za Zlate Globuse (del I, II, III), tako da sem celoten modni del zapakirala v tri dele, kar pomeni, da sem že v teh objavah, vključila detajle in bližje poglede na zvezdnice.

Preden začnem, naj še enkrat povem, da je res velika razlika, kako vidiš obleko. Sama sem na primer najprej videla obleke po televiziji, šele nato slike. V video formatu večina prav 'oživi', vidiš kako igralka nosi obleko itd., medtem ko mi na samih slikah nekatere, niso niti približno tako všeč kot so mi bile 'v gibanju'. Se pa seveda kot mnogi sprašujem, kašne bi mi bile v živo?


Čudovita je bila 27-letna igralka Les Miserables, Amanda Seyfried. Nosila je obleko Alexandera McQueena (narejeno posebej za njo), čevlji Rogerja Vivierja in nakit Lorraine Schwartz. Krasen je bil tudi njen make up in frizura!



Jessica Chastain v Armaniju in nakitom Harryja Winstona. Jes je primer o katerem govorim zgoraj. Po slikah mi je kar malo pusta, ampak ob gledanju posnetkov mi je čudovita. In njeni lasje in šminka ter lak za nohte. V piko.



Jennifer Aniston je nosila rdečega Valentina. Vsi vemo, da je Jen cuker, z Justinom sta bila lepa, ampak malo več sem pričakovala od nje. Vsaj neko spremembo. Malo bolj glamurozno frizuro ali kaj podobnega.



Zmagovalka Jennifer Lawrence se je ponovno odločila za Dior. Zanimiva je bila njena Chopard verižica, ki jo je nosila obrnjeno nazaj. Mladostna, a elegantna. Všeč! Tudi make up enostaven in lepo speta frizura.



Med svetlikajočimi sta mi bili najbolj všeč, Naomi Watts (v Armani Prive in nakitu Neil Lane) ter Halle Berry (v Versaciju). Če bi videla samo slike bi odkimala z glavo, ampak ob gledanju red carpeta sem lahko rekla le waw! Lepi!



Nekaj posebnega je bila Zoe Saldana v kreaciji Alexis Mabille Couture. Zanimiv pas, korzet ter razpoka. Obute ima čeveljce Rogerja Vivierja in nakit Neil Lane. Svoj look je dopolnila z enostavnim make upom ter spuščenimi, rahlo valovitimi lasmi.



Modri. Reese Witherspoon v obleki in nakitu Louisa Vuittona, desno pa Helen Hunt v obleki H&M. Reese je navdušila predvsem s krasnimi kodri, medtem ko je Helen nizko cenovno obleko kombinirala z dragim nakitom. Nekateri zgroženi (predvsem ker se naj bi obleka bolj gubala in bila iz manj kakovostnih materialov), spet drugi navdušeni, da je H&M na Oskarjevi rdeči preprogi. Meni se ni zdelo, da bi se obleka gubala bolj kot nekatere ostale (če bi jo videla v živo bi imela morda drugačen vtis), tako da, zakaj pa ne?



Med črnimi mi je bila hot Samantha Barks v Valentinu. Globoki V izrez na sprednji in zadnji strani ter vidna samozavest. Respect! Na desni strani slike pa še dva V izreza na Anne Sweeney in Shirley Bassey.



Še dve lepotički v črni. Nosečka Jenna Dewan-Tatum v obleki Rachel Roy ter Sandra Bullock v Elie Saabu (torbica Swarovski).



Črno-zlato kombinacijo sta izbrali, dekle Quentina Tarantina, Lianne Spiderbaby ter Salma Hayek (v Alexanderu McQueenu). Na desni polovici pa pevki: Norah Jones (v Tadashi Shoji) ter Adele (v Jenny Packham). Solidne, sploh Adele vsakič znova dokazuje, da se tudi za močnejše postave najde odlična obleka, ki je prav tako lepa in elegantna.

So mi pa frizure pri vseh (razen Adele), manj všečne. Lianne je kakšno sezono prepozna, saj so kitke že out, visoko spetih las Salme sem sita, Norah bi lahko našla boljšo rešitev za fru fru.


No comments:

Post a Comment