Monday 25 February 2013

Academy Awards 2013 - Highlights and Impression

Vtisi o 85-ti prireditvi Oskarjev.

Nad voditeljem, Sethom MacFarlanom, nisem bila navdušena. Saj ne da je bil dečko slab, ampak enostavno me ni prepričal.





Tudi uvodni del, ki je ponavadi malo daljši in bolj zabaven mi ni bil nič posebnega.



Prvo presenečenja večera je bil sicer ples Charlize Theron in Channing Tatuma.



Ter poleg voditelja še plesni koraki in ples Joseph Gordon-Levitta in Daniela Radcliffa.



Letošnji Oskarji so sicer slavili glasbo in muzikal. Med drugim, smo videli točko Catherine Zete-Jones, ki je igrala v Chicagu, potem je pela Jennifer Hudson iz filma Dreamgirls. In potem še... za mnoge, težko pričakovana točka igralske ekipe Les Misérables. Waaaaw, res waw! Zame najboljši del večera! Kapo dol!



Prima mi je bila še Adele, ki je odpela Skyfall...



... ki je tudi slavil! Adele je bila faca pri zahvalnem govoru, prav tako Claudio Miranda, ki je dobil oskarja za Life of Pi (Cinematography).




Zadnje presenečenje, je bilo javljanje v Belo hišo, kjer je Michelle Obama čestitala nominirancem za najboljši film in tudi razglasila zmagovalca!




Med gledanjem sta me sicer precej motili dve stvari. Najprej to, da se mi zdi, da je večina igralcev, ki je podeljevala brala tekst. Halooo pa saj so igralci! Tiste nekaj besed si bodo pa menda ja zapomnili? A se motim in so skoraj vsi nekam čudno strmeli v ekran?

Druga, še bolj moteča zadeva mi je bila glasba. Tokrat je igral v živo orkester v sosednji dvorani. Kar bi logično pomenilo, tudi malo bolj fleksibilnosti, da začnejo igrati po govoru zmagovalca, ne da ga prekinejo. In ko je bil govor predolg se ni zaslišala nežna muzika iz ozadja kot ponavadi, ampak prav glasba za pregon. Prav brutalno se mi je zdelo. Po eni strani hočejo biti klasični, po drugi pa to ubijejo s tem, da govorcem ne pustijo povedati v miru. In spet. Oskarji so prestižni in oh in ah, a nazadnje zmagovalcem komaj da dajo besedo. Že tako mi je, veliko bolj všeč na Zlatih Globusih, ko spustijo glasbo, ki je dejansko bila v filmu, ki zmaga, ne samo neka klasika. No, pa saj mi je tudi celoten vajb Globusov neprimerljivo boljši.

Naj omenim še padec večera. Jennifer Lawrence tokrat ni imela težave z obleko. No ja, na nek način. Tokrat se je spotaknila, medtem ko je prihajala na oder po Oskarja. Pobrala se je, se nasmejala in vse je bilo ok.


No comments:

Post a Comment