Wednesday 27 February 2013

Fashion on 2013 Academy Awards 3/3

Še zadnji, tretji, modni del na OSKARJIH 2013! Če ste zamudili prve dva: klik, klik. Sledi pa še modni after party (Vanity Fair ipd.)

Voditeljici v črni: Giuliana Rancic v Rafaelu Cennamu in Kelly Osbourne v Tonyju Wardu Couture (plus uhani Normana Silvermana, prstan Le Vian and De Marco in torbica Judith Leiber). Giualiana mi je všeč (kroj obleke, šminka, frizura), tudi Kelly ni slaba.



Maria Menounos se je medtem odločila za roza obleko Romone Keveza (nakit Martina Katza, torbica Swarovski in čevlji Jimmyja Chooja). Krasna bi bila, če ne bi s frizuro pokvarila vsega. Desno Fan Bingbing v Marchesi (nakit Chopard), ki me je tokrat razočarala.



Petit Kristin Chenoweth v obleki Tonyja Warda (nakit Simon G) ter Kelly Rowland v črno-beli kreacije Donne Karan Atelier, ki je brez težav uvrstim med kikse večera. Glede na to kako malo je Kristin se mi je zdela super visoka frizura, ki jo optično podaljša.



Grozna mi je bila ponovno Nancy O’Dell v obleki Marka Zunina. Wanna be hot. Potem Robin Roberts, ki jo je po vseh zdravstvenih težavah bilo lepo videti nasmejano. Nosila je kreacijo Marca Bouwerja. Pa še ena voditeljica, Kelly Ripa in desno hčerka Jamie Foxxa, Corinne Bishop.



Bele. Kelley Phleger, Georgina ChapmanLucy Alibar in Minako Nakano.



Še dve rdeči sta mi ostali. Olivia Munn v Marchesi in Louise Roe v kreaciji Monique Lhullier (ter nakit Jacqueline Nerguizian). Všeč mi je, da je Olivia vrat pustila odprt in poudarila ustnice.



Jane Fonda v rumenem Atelier Versace, na sredini v sila neposrečenem barvenm odtenku Naomie Harris, ter desno pretirano kričeča Rachel Mwanza.



Melissa McCarthy se prav tako ni odločila najboljše ko je izbrala sivo obleko Davida Meisterja. Na sredini Eddie Redmayne s punco Hannah Bagshawe, desno pa je dogodek očitno zgrešila Brandi Glanville, ki je brez dvoma najslabša od vseh videnih. Attention whore in skrajno neprimerna za Oskarje.



Tri z golimi rameni: cvetlična Gloria Reuben, na sredini Shaun Robinson in v črni obleki Carlosa Miela, ter žena Paula Rudda, Julie Yaeger.



Zadnje tri pa definitivno zgodba zase. Eve Stewart, Helena Bonham Carter v Vivienne Westwood in žena Marka Ruffala, Sunrise Coigney v Zero + Maria Cornejo. Kaj je hec z ušeski na Eve ne vem? Mogoče je izgubila stavo? Saj deluje zabavno, ampak za na Oskarje? Heleninega 'čarovniškega' stila sem tudi že sita in vedno enake frizure, prav tako. Sunrise mi je brez dvoma zanimiva, ampak bi bila bolj primerna za kak drug dogodek.


No comments:

Post a Comment