Monday 21 November 2011

American Music Awards 2011 and fashion

O zmagovlcih sem pisala zjutraj, sedaj pa še obleke na American Music Awards 2011.

Najprej zmagovalka večera, Taylor Swift v bleščeči kreaciji Reema Acre. Odprta ramena in hrbet, precej v njenem stilu, rahlo dolgočasno, ampak vsaj frizuro si je tokrat spremenila. Na desni v večbarvnih bleščičastih črtah, Julie Bowen. Zdi se mi, da se ji obleka ne oprime lepo, pa frizura mi ne paše zraven.



Selena Gomez v 'polikani preklani' kreaciji Giorgio Armanija, v barvi šampanjca. Po preprogi sta seveda pozirala tudi, s fantom Justinom Bieberjem. Punca je luštna, ampak tole mi je mal preresno zadnjo, Bieberja pa ne prebavljam. Na desni v kratki zadevščini Jenny Packham, Jennifer Hudson. Veliko boljše izgleda odkar je shujšala, ampak tole je pa fail, čeprav ji bi sunla čevelce.



Heidi Klum v srebrni kreaciji Giles Deacona, na sredini še ena igralka iz serije Modern Family, Sarah Hyland. Na desni v živalskem potisku Mary J. Blige. I will pass all three.



Za čipkasto črnino sta poskrbeli Jennifer Lopez in noseča Sarah Drew. Ne prenašam teh preklanih krojev kot ga nosi Jennifer, Sarah pa fletkana.



Še dve v črnini: Alanis Morissette in Ellie Goulding. Od Alanis mi ni všeč kroj, Ellie pa tak tak, obleka še gre, kar je pa od vratu navzgor (hihi :) ) in čevlji: a-a.


Za temnejši odtenek se je odličla tudi Katherine Heigl. Kljub preklani obleki, ni napačna.



Nekatere je bilo ponovno moč videti v mini oprijetih zadevicah, a v različnih barvah: Audrina Patridge, Elle Fowler in Blair Fowler ter Vanessa Lachey. Meni je od teh najbolj všeč zlato-črna oblekica od Elle, čeprav je njena sestra Blair bolj lušna drugače. Pa čevlje ima Blair boljše.



Po nežnejših odtenkih so posegle: kožna Jane Levy, bela Jennifer Morrison in kitajsko inspirirana kreacija Vivienne Westwood na Katy Perry. Pri Jane ne maram dolžine obleke, Morrisonova mi je grozna (zaradi dolžine rokavov, pa teli V izrezi... zgoraj in spodaj), Katy pa pač Katy. Za moj oksu preveč odprta obleka, sicer pa not bad.


Nekaj je bilo tudi svetlejših baru. Viola Jenny McCarthy, živo rdeča Anne Vyalitsyna in škrlatna Sara Ramirez. Jenny mi ni napačna sploh, Anne ful fajna, čeprav bi ji dala druge šuhe, Sara pa prezapeta.


Po rdeči preprogi so se sprehajali tudi člani skupin Lady Antebellum in The band Perry. Pevka prve skupine, Hillary Scott je nosila črno svetlečo obleko. Vokalistka druge, Kimberly Perry, pa v rumeno-črni čipkasti kreaciji Bottege Veneta.



Moških se mi ponavadi ne da obravnavat, ampak tokrat naj bo. Na preprogi smo namreč lahko videli tudi bivša tekmovalca iz resničnostnega šova American Idol, Adama Lamberta, ponovno v družbi partnerja Saulija Koskinena; na desni pa lanski, četrto uvrščeni James Durbin.


Za konce pa še: Benjamin BrattJohn Legend in Lance Bass.



Iskreno mi nobena ni bila za komentar: 'waw!', ampak še najbližje temu je Anne V.
Overall, precej je bilo svetlečih zadevščin in baru ter preklanih oblek pa standardne črne.

No comments:

Post a Comment