Saturday 26 November 2011

Slovenski knjižni sejem 2011

Včeraj sem se, kot vsako leto, sprehodila čez knjižni sejem v Ljubljani.


Ko sem se po Cankarjevem domu sprehodila prvič, sem zadela v nulo. Ura je bila okrog 13h, tako da je bilo ravno zatišje. Otroci in dijaki so bili dopoldan, aktivno prebivalstvo pa večinoma še po službah. Tako sem si lahko v miru ogledala, kar sem si želela. Medtem je bila slika okrog 17h, popolnoma drugačna: gneča, gneča, gneča. Te na momente kar mine ogledovanje...





Čeprav se najde ogromno knjig, ki jih lahko kupite, tudi bolj ugodno, sem bila razočarana. To pa zato, ker so bile knjige, ki me zanimajo tako minimalno znižane. Nekatere so že več let po isti ceni pa bo očitno tako ostalo. Recimo, knjiga Šepetalec psom v slovenščini je bila le evro cenejša kot v splošni prodaji, medtem ko so originali v angleščini v primerjavi s slovensko izdajo po 10€ ugodnejše.





Mamljive so bile tudi angleške knjige The Vampire Diaries.


Kakorkoli, iz Cankarjevega doma, sem odšla praznih rok. Še vedno sem mnenja, da bi tak sejem, moral trajati celi teden, ker je ogromno ljudi in ogromno založb. Če si hočeš pogledati vse rabiš ujet dober tajming za ogled ali pa imeti dobre živce v gneči. Pa malo večji popusti tudi ne bi škodili.

No comments:

Post a Comment